poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1088 .



Dor de dor
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [roxanel ]

2008-02-13  |     | 



Mi-e dor de tine...Nu știu însă dacă de tine sau de amintirea noastră sau...de ceea ce ai însemnat pentru mine...sau mai bine zis ce mai însemni încă? Știi , într-o zi o sa public toate astea, o să scriu o carte, sîc..Și o să te regăsești acolo după zeci de ani și o să-ți dai seama că mi-ai făcut rău...sau că nu ai fost destul de bărbat și mi-ai dat și povara ta...Și cel mai trist e că nu vei ști dacă am scris despre tine sau despre altă iubire de-a mea...Nu,nu te poți baza după timpul și perioada în care scriu pentru că gândurile mele nu au timp..Putea să fie la fel de bine povestea altuia adusă în timpul nostru...
Și eu n-o să-ți zic..Pentru că nu e corect, eu am amintirile și părerile mele și trec cu brio peste ele și tu la fel și nu vreau să ajungem să ne împotmolim în trecut...Și m-am lovit de trecutul meu săptămâna asta...Am cunoscut un tip,genul meu, brunet,creț,alpinist,cu motor, simpatic, sensibil, curajos, e exact ca tine...Ca toți cei din viața mea care au trăsăturile astea...Și începe mereu acelașă joc: el se îndrăgostește de mine pentru că sunt dezinvoltă și simpatică și visul oricărui bărbat și apoi o să ne dăm seama că nu ne potrivim și o să-și continue fiecare drumul și eu voi avea un nou subiect de scris..Nu pentru că mă doare și simt că trebuie să scriu ca să nu mă înăbușe tristețea-ce motiv lacrimogen și demn de secolul trecut – ci pentru că e interesant să fac analogii și pentru că unii vor avea nevoie de ceea ce scriu acuma sau pentru că,atunci când voi deveni faimoasă, voi publica o carte și va trebui să am povețe pentru cei care mă vor citi și va trebui să am amintiri cât mai normale pentru a le demonstra oamenilor că celebritățile iubesc în cămine ca tot omul și suferă și nu au bani de autobuz și mănâncă la cantină .
Și ca să închei, nu te voi uita, dar mereu mă voi preface că am făcut asta.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!