poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2756 .



Tu, singuraticule!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Ana-Maaaria ]

2008-01-17  |     | 



Înlocuit de umbre și poate cândva destine, aleg între speranță și fericire. Un strop de puțin peste ființa mea se prelinge. Ca o rază de soare în capul grâului. În spinare simt împunsătura panei de corb ce zbura în vară deasupra lacului de plângeri în care priveau duios spre...aer.
Vorba e suspendată în fericirea acestei clipe părăsite...poate de mine.
Stau așa și simt în deget mușcătura unui țânțar supărat pe codru sau poate pe mine...
Șez cu tabloul în poala mea singuratică și atât de liniștită. Aș vrea să fi aici...o tu acest singuratic nepăstuit de soartă!
Mă doare pierderea ta în nevăzut, când ceața mi-a pătruns ochii și simțeam cum vrei să te faci văzut, dar pur și simplu nu știi cum să pleci... Nu știi dacă trebuie să părăsești cu dreptul sau cu stângul această nefericită cocă a tuturor neîndoielilor și afundarea corzii nelovite a absurdului.
Absurdă este această voce ce rătăcește prin piciorul meu crud și lovit de acest lan de grâu în care mă scald, în care barca mea albastră este atât de...minimă.
Aștept un semn de la ipocrizia ce ai arătat-o față de mine...o tu acest singuralnic nepăstuit de soartă!
Cocorii și barzele se avântă acum în necunoscut și nevăzut și totuși piciorul meu zboară în aleatorie din cauza urletelor celui mai uitat nevăzut din lume.
Acum vreau să te întâlnesc! Și nu mâine sau în ianuarie! Acum vreau să simt vibrațiile aerului ce te aduce lângă mine tot mai mult...
Simt acum prea bine și lăsatul aerului acestei simple primăveri ce așează in prim plan un binecunoscut autor de-al nostru.
Aștept și lăsarea dulcei seri, în apropierea asfințitului sunt și vreau să te aud, vreau să simt mai tare această vibrație, de la tine pornită doar spre a-mi alina prea-fericirea ce zace acum în sufletul meu...
Simt văzduhul cum tremură în apropierea mea...
Hai arată-te... O tu, acest singuralnic nepăstuit de soartă...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!