poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 979 .



Pentru MINE
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [roxanel ]

2008-01-15  |     | 



Si tocmai pentru ca nu stiu daca te iubesc iti scriu.Sau nu-ti scriu tie ca persoana, nu vreau sa stii ce simt pentru ca intotdeauna,dar INTOTDEAUNA interpretezi gresit..pentru ca gandim cu mandria si cu orgoliul nostru,cu nu sufletul…Nu stiu daca mi-e dor de tine, ti-am zis ca mi-e dor de tine dar nu sunt sigura ca asta simt…Adica ma simt bine cu mine insami, doamne,asta e cel mai important lucru, sa ma simt bine cu mine insami si stiu ca relatia pe care o avem nu e o relatie de iubire.Suntem dependenti unul de celalalt . Ori, asta e incatusare,nu iubire…Vezi,eu am reusit sa ma desprind de tine…Tu de ce inca ma chinui?? Si eu te-am chinuit atunci …pentru ca aveam nevoie de tine, sa ma tii in brate si sa ma iubesti si sa stiu ca o sa fie bine….
Acuma ca sunt lucida si mai puternica decat atunci imi dau seama ca ..ma simteam tot singura…Singura cu tine….Te culcai si eu mai plangeam inca o ora… Pentru ca nu intelegeai ca eu vroiam sa TACI si sa ma tii in brate…Dar oricum ce mai conteaza? Pentru noi nu mai conteaza…dar nu o scriu ca o amintire siropoasa la adresa noastra, nu vreau sa stii, chiar nu vreau, trecutul e trecut si nu te mai uiti inapoi sa plangi ca puteai face altceva; scriu pentru mine…pentru ca ma eliberez..si scriu pentru altii care ar putea invata din asta ..
Cred ca ar trebui sa le aranjez pe capitole toate ideile astea…care-mi vin constant…stii ca-mi place sa scriu…As vrea sa mi le pot inregistra ..sa-mi fie mai usor sa le transcriu…dar pe de alta parte nu vor aparea niciodata asa cum le gandesc acuma..or sa treaca inprimul rand prin filtrul meu…si apoi al editorilor si al oamenilor care stiu ce se cumpara …
Si nu ma intereseaza cine citeste asta, tu sigur n-o vei face, si nu sunt rea cu tine acuma, ma gandesc ca nu ti-am scris de mult si am fost ocupata si ..nici n-o sa-ti scriu foarte curand..pentru ca vreau distanta, vreau sa te hotarasti ce vrei…eu am facut-o si cred ca nu mai e loc pentru incertitudini in viata mea, doar pentru hotarari si impliniri.
Ooo da,am si uitat de tine, prima mea iubire…Cu totii am avut-o …si nu o vom uita niciodata…pentru ca a fost prima, nu pentru ca a fost alesul sau pentru ca ne intelegea…Nununu, ci pentru ca a fost prima data cand ne-am atins mainile si m-ai luat de umar si m-am simtit protejata ..si apoi era mandria ca ai prieten….
Stii, am si uitat de mine.Acuma –mi dau seama ca ..eu unde eram in viata mea???Ma uit in urma si am doar perioade in care IUBEAM sau SUFEREAM sau VISAM la alt tip … si eu unde eram?? De ce m-am pierdut pe drum? Sau de ce nu am fost mai prezenta in propria mea viata decat prin intermediul unei iubiri sau a unui tip pe care-l foloseam pentru a-mi trai (sau uita) viata…



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!