poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1616 .



Doar o zi!
personale [ ]
[de scoala]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SilentFog ]

2006-04-09  |     | 



Ca de obicei plictisitor. Oare putea fii altfel? Sigur ca nu. Aceleasi biserici bine cladite pe campul de lupta dintre o pauza si tentativele periculoase a unei teze la limba si literatura romana. Orele trec, timpul apasand atat de tare mintea neinteleasa a credinciosilor. Nici macar soarele nu mai are puterea sa lumineze suficient incaperea infestata cu excrementele inteligentei de pasta de pix din mintea micilor martieni.
Inceputul unui nou sfarsit. Ce sfarsit? Ce e scoala fara un 2 in teza? Pentru unii tragedia vietii lor, pentru altii doar o nota trecatoare, iar pentru mine o clipa de nesiguranta, o clipa in care am vazut ca nu sunt in stare de nimic, o clipa in care ma simt neputincioasa, o clipa in care mi-am legat de buna voie mintea, gandirea.
Acum incepe...
O parte din subiectele pentru conflictul de azi: Povestea neinceputa si neterminata a lui Harap-Alb, Lostrita Jupuita, La tiganci cu oale de vanzare, Moara fara noroc etc.
Extragerea va avea loc peste aproximativ o jumatate de ora. Hotararea decisiva care va curma intr-un fel sau altul viata lor. Viata? Ha? O banala medie la limba si literatura romana.
Asteptarea devine insuportabila, starea de spirit ne invaluie ca o ceata deasa unde nici macar magarii nu se pot descurca. Nervi, lacrimi, disperare, rasete ironice, armonie ideala.
...
Sfarsitul s-a terminat pe jumatate. Subiectul ales "La tiganci cu oale de vanzare". Ambiguu si apasator subiect. Dezamagiti si indiferenti credinciosii.
Fiind o nuvela fantastica, care paseste pe taramul imaginatiei scriitorului, poate va invalui cu aceeasi magie si mintea indrumatorului nostru care be preda limba si literatura romana si ne va da note magice: 3, 6, 7, 9. Indiferent care va fii nota mea voi fii fericita pentru ca e o nota magica. Ce mi-am dorit din totdeauna, magik. Inca trei ore care nu ma prea intereseaza, apoi acasa.

Studiul calitatii produselor gandirii umane si serviciilor oferite de institutul de transplant de inteligenta artificiala:
Factori principali si factori secundari. Unii mai importanti decat ceilalti. De ce se mai face clasificare? Totul depinde de unul si unul depinde de produs/serviciu.
Avantaje si dezavantaje. Influente negative si influente pozitive. O lupta, un conflict interminabil, epuizabil, dar in acelasi timp competitiv.
Aspect stralucitor, compozitie ieftina, rezistenta minima. La fel si oamenii. Asemanare exacta.

Hidrogenare totala:
Alchine la 27 grade C impulsioneaza multimea la vorba. Alcani, alchene si alchine se bat cap in cap care sa prinda mai mult hidrogen, sa-l infulece si sa-l digere precum pozele cu paianjeni veninosi. Dupa o lupta usoara alchina reuseste sa prinda 0,672 litri hidrogen in conditii nomale, pozele fiind acaparate in final de 1,344 litri hidrogen intesat cu vaporii imprastiati de paianjenul care in pofida atacului nu se simte amenintat.
O minte blonda, stralucitoare se avanta cu incredere sper bazinul cu acid clorhidric. Se va ineca? Nu. La jumatatea drumului se impiedica de o bucata de alchina nesimetrica, alchina care respecta regula impusa de Markovnikov. Din fericire, in urma cazaturii o legatura simpla de tip sigma a alchinei i-a atins unicul neuron al ei, facand-o sa observe un bazin cu apa, mai sigur decat cel cu acid clorhidric. Urmeaza sa aditioneze hidrogen pe urechi si oxigen pe gura cu ajutorul sulfatului de mercur. Rupe legatura ei cu exteriorul in continuare producandu-se o rearanjare intre imensul spatiu si neuron, oxigenul fiind eliberat printr-un orificiu nu mai mare decat un punct.
Viitor imprevizibil, periculos si aromat. Teorie si probleme de familie.
DING DING, clopotelul sanatoriului a mutit.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!