poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1107 .



Asa arata iubirea ta,doamne?
personale [ Gânduri ]
Asta e iubirea ta?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrianap ]

2007-12-26  |     | 



Biblia ne spune ca TU ne iubesti,dar eu NU vreau sa cred tot ce citesc,ci vreau dovezi,eu sunt mai neincrezatoare chiar decat Toma-necredinciosul. lui macar ci-ca i s-a arata ceva atunci cand avea indoieli. Pe mine cum ma faci sa cred ca ma iubesti? Sau poate nu iti pasa daca esti crezut! Da,recunosc creatia ta,e superba,e clar ca ai o inteligenta mult mai presus de noi,asta mi-ai dovedit-o prin insusi corpul meu,prin tot ceea ce vad in natura. Dar de ce ne lasi sa ne batem joc de creatia ta? De ce ne lasi sa taiem brazii si sa ne "impodobim" casele cu ei,(cand sufletele ne sunt goale)sa murdarim padurile si sa omoram animalele? Te uiti la noi cum ne batem joc de tot ce e viu,chiar si de copii nostri,cum distrugem tot ce tu ne-ai dat,si totusi nu intervi. Iti cerem ajutorul si ne arati ca nu iti pasa,parca te si vad cu mainile in san,strigam la tine in disperarile noastre,dar tu nu vrei sa ne auzi,dar spui ca ne iubesti! Razboaiele fac ravagii,copiii mor de foame,mamele isi omoara pruncii,fetitelor li se fura inocenta iar tu privesti si... Vorbesc cu tine,cel care ai creat,stiu ca ai existat candva,iti vad creatia,dar acum mai existi? Daca existi,nu ai nici o scuza,prefer sa cred ca nu existi,pentru a nu te suspecta de indiferenta. De ce l-ai dat pe fiul tau sa fie chinuit,atata timp cat stiai dinainte ce se va intampla? De ce nu ai venit TU sa infrunti prostia oamenilor? E mai usor sa privesti,nu-i asa ? Spui ca suntem copii tai,ca nu tu ne faci sa suferim ,ci pacatul din noi. Ce vina avem noi ca Adam a vrut sa stie si ca tu nu ai fost de acord? De ce nu ai vrut sa manance din pomul binelui si raului? Si daca tot a mancat,de ce exista in viata noastra doar raul,binele i-a ramas in gat? Dai vina pe satan,arati cu degetul spre el atunci cand citim biblia vrand sa aflam cauza problemelor noastre,dar de ce il lasi sa isi bata joc de noi,daca spui ca suntem copii tai? Asa trebuie sa se poarte un "tata iubitor" cu copii sai? Sa-i lase sa se omoare intre ei,sa rabde de foame ,sa sufere de boli si sa moara de tineri? De ce daca tot ne-ai dat creierul nu ne lasi sa-l folosim la intreaga lui capacitate? Ti-e frica ca vom afla ca suntem doar un experiment,ca tu ne privesti si razi de neputintele noastre? Macar spune-ne sa nu mai speram,vindeca-ne de speranta,tata iubitor!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!