poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 931 .



un vis
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [emotzie ]

2002-04-19  |     | 



Am ales sa-tzi scriu pentru ca privindu-te-n fatza nu puteam..m-ash fi balbait....m-ar fi bushit plansul...ce sa fac?...asha sunt eu! EU? Da.Eu..adica omul din mine...caci femeia din mine e-o fiintza pustiita.
Azi-noapte m-am rugat ingerilor mei pazitori sa ma ajute,sa-mi dea un semn ca totul va fi ok,sa se-ndure de nefericirea shi suferintza mea...n-am greshit cu nimik in viatza...n-am facut rau nimanui....poate... doar ca exist...shi iubesc....da ..IUBESC.

Am adormit plangand....nu shtiu cand s-a facut dimineatza....cand m-am trezit aveam o durere de cap...shi ma simtzeam aiurea...am stat putzin pana sa-mi revin...priveam pierdut spre greierashul meu....cand ..ce sa vezi?....imi rulau prin minte secventze din visul de aseara.(nu rade!...nu-s nebuna cum imi zici mai mereu...nu-s nebuna...sunt altfel decat altzii....sunt altfel...sunt un Eu...pe care niciodata n-ai sa-l apreciezi cum se cuvine)

Imaginile erau sumbre...reci....imi era frig...eram intr-un intuneric...singura....plangeammm...stateam in genunchi shi ma rugam ingerilor sa ma ajute...nu merit nenorocirea asta....i-am rugat sa-mi dea un semn...le-am spus sa ma-ntzeleaga ca nu pot avea un copil nedorit de propriul tata.Dintr-o data a aparut o lumina....un inger....incerca sa-mi shtearga lacrimile...eu ii refuzam mangaierea....Ingerul mi-a spus sa nu mai plang,vars lacrimi in vag,nu merit asta....mi-a spus sa stau linishtita ca de acum va avea grija de mine,ma va scapa ...nu trebuie sa sufar pentru nimik shi nimeni....mi-a spus ca prietenul meu....in momentul in care plang este cu alta...m-a lasat acasa fara sa-mi spuna o vorba buna la plecare,fara o mangaiere...m-a lasat pentru alta...Mi-a spus ca lacrimile mele din ultimile zile...l-au indurat sa mi se arata...am o viatza-ntreaga inainte...m-a pupat pe frunte shi-a disparut asha cum a venit...lasandu-mi in suflet o caldura...cred ca asta era sperantza de care aveam nevoie...eram singura in visul meu...in intuneric...era rece...singura....

Revin la momentul in care m-am trezit...priveam spre greierashul meu....am fugit repede la baie...shtiam ca daca aveam semnul mult ashteptat de la ingerash...visul meu era ceva real....jumatate din mine radea....jumatate plangea.De ce?

Shtii mai bine ca mine,de ce! DA...eram "insangerata"... mi-a venit ....acum potzi dormi linishtit!

(nu vreau sa-mi zici nimik...nu s-antamplat nimik....daca te simtzi cu ceva dator...imi potzi scrie!)

semneaza,magna-mater

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!