poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 816 .



Iubitul meu din spațiu și din timp...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-11-24  |     | 



Îmi simt trupul învăluit în firele de iarbă crescute din iubirea ta, o iubire ce adună boabele de rouă și căldura zilei, o iubire nebună ca boarea ce mă infioară și mă trezește la viață. Îmi simt ochii scăldați în căldura buzelor tale, șoapte prelungi așternute peste gene, ce-mi sorb lacrimi de fericire. Îmi simt buzele goale de răsuflarea furată într-un sărut prelung. Îmi simt trupul acoperit de căldura trupului tău, simt dragostea fierbinte ce vine din adâncul sufletului tău. Îți simt inima lângă inima mea, tac amândouă ascultând șoaptele de iubire și zbuciumul sufletelor noastre gemene. Toate acestea le simt și mi le doresc și mi-e dor de tine, iubirea mea din spațiu și din timp!
Serile și diminețile mele se scurg, plâng a pustiu, cântecul greierilor a murit între cele două anotimpuri, luminile rampei s-au stins iar coregraful a mutat decorul într-un alt spațiu, mai restrâns, trilurile păsărilor au apus luând cu ele freamătul verii ascunse cu grijă în inima mea iar dorul de tine, m-apasă, frunzele toamnei căzute-n calea mea ascund melancolia ce m-a cuprins iar strigătul lor a devenit ecou spart. Mi-e dor de tine dragul meu, eroul visurilor mele din spațiu și din timp. Aștept răsăritul ca pe o stea luminându-mi calea și netezindu-l spre tine.
Întinde-mi o mână și atinge-mi obrazul, mângâie-mi fruntea încruntată de griji, alungă-mi tristețea, fă-mi ochii să râdă, ajută-mă să înfrunt lumea străină și rea. Urmează-mă aproape, veghează-mi pașii, chiar dacă tu ești departe, te simt. Trimite-mi vocea, să-ți aud doar glasul și mâine voi fi mai puternică ca azi. Dacă pasul îmi este greșit pe acest drum, tu îndreaptă-l cu glasul blând, cu sfatul bun, pentru că îmi ești ființa cea mai dragă și sufletul ți l-am dat la început de drum.
Îți simt viața în viața mea, sufletul în sufletul meu, inima galopând lângă inima mea nebună, zâmbetul tău îl simt în ochii mei ce vor străluci mereu de acum înainte, căldura ta contopindu-se în trupul meu, ecou la căldura ce vine spre tine, fiorii ce ne împresoară și ne ridică mai presus de firesc.
Trăirea mea alături de tine este o veșnică declarație de iubire! Mi-e dor de tine, dragul meu, de dincolo de spațiu, de dincolo de timp!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!