poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1885 .



Despre iubire
personale [ Gânduri ]
Sorina

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mariusflorin ]

2006-02-10  |     | 



Tot ce-am gandit pana acum despre iubire, s-a destramat intr-un chip vazut intaia oara, rezumat crunt vizavi de toate femeile pe care pana nu de mult, gandeam a le fi iubit candva si care erau imortalizate in gandirea mea tanara de-atata minciuna, de-atata dorinta.
M-am simtit si vazut dintr-o data mai batran si mai trecut prin viata decat in mii de ani de suferinta pentru persoane aleator alese sa-mi fie sclavii inimii mele, pentru mine insumi, atat de departe fata de ceea ce sunt intr-adevar.
Ani irositi intr-un dram de iubire, ridicata la puterea de care dispuneam, cat sa ma simt nedreptatit de putinul ce mi se oferea.
Suferinta exploatata la maxim in a ma desfiinta, in a crede in iubirea neimpartasita, neconditionata; iubire sterpa!
Finalul mi l-am stiut intotdeauna, caci iubind la comanda, mi-am vazut si programat tragicul stiut de la inceput.
Acum iubind, oarecum tanar, neputincios batran imbatranind, iti sorb chipul prin curbura privirii mele indurerata de carceii fruntii mele zadarnic incordata si transpirata, de uscaciunea suflului meu sacadat, de lenese pierdute priviri, stralucind de-a umedei dureri.
Iata ca din ruina spiritului meu, inca se poate naste ceva ce n-are cuvinte; un nou nascut din mortul ce sunt eu.
Daca iubirea este o stare de fapt, neconditionata, atunci eu, acum, sunt a ei intrupare.
Liber, chinuit si suferind, sunt tot ce vreau sa fiu pentru-a mea adevarata iubire!

p.s. Salbatic fericit ce sunt, in trista ei privire, ma iubeste!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!