poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1484 .



Pt Rodica
personale [ ]
scrisoare despre Gitul Iadului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2006-01-24  |     | 



9.12.84.Azi am primit scrisoarea ta si crede-ma ca o vreme stateam ca impietrit gindidu-ma la Mitica.La tine.La viata mea si la aceea zi in care am murit si inviat de atitea ori.De cind fac alpinism nu am trait o zi mai grea si mai traumatizanta, am in urma mea sute de metri de stinca, zeci de pitoane si sute de litri de sudoare pierduta in lupta cu inutilul.Sti, noi alpinististii suntem cuceritorii inutilului, suntem cei mai aproape de Dumnezeu, cei mai aproape de cerul care ne acopera.In fine, ti-am trimis si eu o scrisoare chiar azi si sper sa va gaseasca in pace.Ma gindesc la el ca trebuie sa treaca cu bine peste hopul din viata noastra, sa mearga inainte asa cum fac si eu.Atunci am dormit 4 zile neintors, atit am fost de obosit.Probabil ca mintea mea incerca sa scape, sa evadeze.Probabil.Am gresit si eu si Mitica, iar scrisoarea mea nu se vrea o scuza ieftina.Incepind de la catararea cu o singura coarda, putinele carabiniere si terminand cu alte erori care insumate in logica ar fi trebuit sa insemne moartea mea si a lui.Daca ar fi avut hamul inferior totul se rezuma la un balans fericit, exact ca intr-un leagan, dar asa..
Rodica tu ma sti ca un om serios si cred ca sunt un om serios chiar daca unii zic ca sunt cam sarit de pe fix.De ce?Nu sunt suficient de atent, glumesc excesiv cind suntem in aceeiasi coarda sau cind filez o coarda.Fac aceste lucruri ca sa destind atmosfera, sa il fac pe acelala sau pe aceeia care se catara cu mine sa se simta bine.Mainile mele ramin fixe pe coarda si nimic nu se poate intimpla.Am martori pe Dorel,Giugiuc, Vali, Generalul.Cum iti explici ca multi ma prefera pe mine intr-o catarare? Un om e serios prin lucrul pe care il face si nu prin glume sau vorbe de duh, cintece si glumite spuse atunci cind ne gasim la citeva sute de metri intre noapte si zi cu ploaia curgind peste noi.Moralul e factor vital intr-o catarare, e vital intr-o cadere.Inca de la cabana i-am spus lui Mitica ca nu ne putem catara cu materialul lui, ca este prea slab pentru un asemenea traseu.In plus Dorin si Costica ne-au mai dat si ei carabiniere, tot era prea putin.La el caderea nu trebuia sa fie periculoasa pt ca era secund, capul de coarda este cel care poate distruge totul intr-o clipa.Daca avea hamul inferior.Daca...Am stiut pe parcursul traseului ca nu trebuie sa cad! Tocmai de aceea am ales traseul.Era pitonat, fara traversari grele, fara friabilitate.Din aceasta cauza am fost atent sa fiu perfect.Sa nu se intimple nimic.Mitica a mers exceptional de bine..va continua..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!