poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1307 .



Suntem...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [iQ666 ]

2005-11-10  |     | 



noi suntem romani. suntem, chiar daca nu ne place cantecul cu pricina. multora dintre noi le place fotbalul. multi dintre noi se pricep la toate, toti [cu cateva exceptii, poate remarcabile] se pricep la fotbal, agricultura si politica. tocmai ne-au eliminat danezii. la fotbal. bineinteles ca arbitrul e de vina.

nu de mult ne-au fost scoase vizele spre Europa. si inca e posibil sa fie reintroduse. bineinteles ca din cauza mintilor lor bolnave. si fricoase. noi nu avem nici o vina. si de ce i-am pedepsi pe americanii care fug la noi
de trecutul lor? nu le mai dam paine si sare ci doar perdea. chiar daca nimeni pe aici nu mai vrea sa le dea.

cu irakul eram prieteni candva, dar nu ne-au mai dar petrolul promis. ne-au promis altii ca il smulg de la coranizatii aia si ni-l dau, hop si noi la razboi. praf sa-i facem! serbia a fost si ea distrusa destul de recent. nu de cutremure, nu de inundatii. noi le suntem vecini sarbilor de cand s-au inventat. si nu ne-am razboit intre noi vreodata. cel putin asa scriu cartile de istorie, atat cele alternative, cat si cele cu poza pe prima pagina si chiar si cele intermediare.

totusi, cineva a salutat atacarea serbiei, oferind tot sprijinul tarii sale. si ne era presedinte. sa ne traiasca!

buuun... da' care-i legatura? si care-i poanta? exista si din pacate e trista. pentru noi.

sa le luam invers. personajul s-a autodeclarat lider regional. la fotbal liderul i-a cam batut pe toti, dar in politica nu sta tot asa treaba. acolo e vorba de prietenii, acceptare, recunoastere. cica ipochimenul ar vrea sa revina. asta chiar o fi convins ca a facut treaba buna?

acum avem altii sus. zambareti, bombonei, baroni, cunoasteti materialul. din diverse motive, unul fiind ca nimeni n-a reusit sa faca pana acum ce vor reusi conlocuitorii nostri cu doi de r la pornire daca se mai inmultesc in halu' asta: sa ne elimine, noi suntem plasati in Europa. unii nu vor s-o recunoasca, altii trag linii sau sfori, dar atlasul nu minte. cel putin nu acum. deci, noi suntem in Europa, iar Europa s-a decis in fine sa se uneasca. nu s-a reusit cu arma, dar s-au gasit alte argumente pana la urma. si eu zic ca e bine. vrem si noi, ei ne-au amanat, dar ne vor primi. pana atunci, avem de facut cate ceva.

ordine pe-acasa, prin hartii si institutii si mai ales prin capete. noi ne mai conformam, o mai scaldam, le mai papam niste euroi si timpul se apropie. dar ca sa nu parem papusile birocratilor europeni, mai facem cate-o nazbatie cu americanii. mai ales cand ei se contrazic cu viitorii nostri colegi de uniune. europeana.

arbitrul ne-a furat iar. nu conteaza ca am avut 4 ocazii enorm de mari, ca sa folosesc un lemnos termen din argoul microbist. e adevarat ca ipochimenul a fluierat contra noastra, dar puteam sa batem si sa ne calificam. n-am facut-o, nu e neaparat o mare drama, asta e. mai sunt europene, mai sunt mondiale, campionate si nu numai. bine, dar arbitrii nu ne-au furat doar acum, ci in ultimele... meciuri. cam de cand toate federatiile europene si-au
votat presedintele asociatei lor pentru functia suprema in fotbalul mondial. de fapt n-au fost chiar toate. cea care pastoreste putregaiurile fotbalistice mioritice a votat ca si bananierii, asiaticii si alte creaturi la care multi dintre noi s-ar uita inca ciudat, nevenindu-le sa creada ca aia chiar exista. nu e vorba de martieni, sper ca v-ati prins.

asadar, am votat noi ceva si pac! era nevoie de o oaie neagra si au vopsit baietii miorita. sa ne fie de dbrom!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!