poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2289 .



influențe cioraniene 2
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [petru sf ]

2005-11-01  |     | 



Cioran? Un călau modern! Atâtea entuziasme scurtate…

Dacă aș fi rege, aș interzice prieteniile!

Fericirii mele se opune altă fericire, cu colții și mai mari!!

Ca ultimă dorință, condamnatul a ales să se spele pe dinți spre dezamăgirea acelor viermi aventurieri…

Uneori de dorul morții, m-apuc pe la colțuri să cer adresele celor preasănatoși, ca să le pândesc splendida cădere…

Voi muri cu o asemenea poftă încât voi fi invidiat de mulți…

Ați observat ce sinceri sunt oamenii înainte de a muri? Urcând în ceruri totuși, povara li se vede prinsă de picioare… E grea, dar dracii pilotează bine elicopterele îngreunate…

Sfârsitul, ca o rasturnare de scor în favoarea Răului…

Cea mai mare ispravă a vieții mele e că mă aflu încă în viața… Vorbele astea ar trebui să roiasca la gurile filozofilor…

Nu mi-e de-ajuns să simt tăria pământului sub piciore, îmi trebuie și-un cer chiar pe creștet!

Cuprins de un sentiment cioranian, adică de sfârșire…

Poartă-te natural… A spune cuiva asa ceva, ce subtilă invitație la crimă!

Scăpând obiectul din mâna, mi-am simțit pentru o clipă propria prăbușire…

Gânduri, ce conduc la alte gânduri si la alte crime…

Nu există om care sa nu aspire… Verticalitatea obligă!

Minciunile care flatează sunt blues-uri pentru inimă!

Am fixat data sfârșitului lumii. Nu-mi rămâne decât să fac oamenii să mă creadă…

M-am lepădat de Cioran. A fost ca un divorț cosmic la al cărui partaj mi s-au luat cariocile negre…


Prefer albastrul, verdelui comun… Cuvinte spuse de mine într-un vis de o banalitate respingătoare dar care mi-a întărit convingerea, că într-o viață anterioară am fost vraci, inițiat în culori.


Doar speranța că va mai trece prin experiența dedesubtului îl ține pe Dzeu în această falsă relație de sinceritate…

O ‘liniste’ nu se cere, ci se geme!

Îmi doream un somn greu, asa cum numai pietrele de moară au…

Să-și bârfeasca vecinul-ultima dorință a ultimului mare filozof, o ultima ironie adusă lumii!

Zâmbetul este începutul unei primejdii… Aceste cuvinte de multe ori m-au scăpat de la bune dispoziții…

Dintre toate somniferele cele mai eficiente sunt.. zorile și nimeni nu m-a contrazis pâna acum!

Despre o femeie… care era așa de rece încât a refuzat-o și-un prieten de-al meu, eschimos convins!

De câte ori m-am născut, n-am avut încotro…

Idealul filozofiei: să explice logic, poezia existenței însăși!

Dintre toate, cel mai mult mă îngrijorează faptul că sunt…


Duc dorul cornului de vânatoare, porcii tolăniți grămadă…

Singurătatea garanteză seriozitatea durerii…













.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!