poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1472 .



Altfel de jurnal, la aproape 30 ani
personale [ ]
Fara poetisme

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [alexia vedemarea ]

2005-10-05  |     | 



Beep, cateodata, stau si ma gandesc asa si-mi vine un chef de facut misto de mine, de nu ma mai opresc, ca tare toanta sunt si tare stau sa le mai bibilesc si sa le mai bunghesc, ca doar nu s-o sfarsi si-o incepe lumea cu mine, dar ce vreau asta e, e uman sa gandesc ca sunt buricul pamantului.
Ma trezesc dimineata cu umerii reci, inghetata din cauza frigului de octombrie si a faptului ca nu mi-au dat astia drumul la gaze ca sa pot sa fac focul la soba, dardai putin, ma holbez la tavanul inalt si sar din pat vitejeste.
N-am copii, n-am casa proprietate, n-am masina, n-am serviciu multinational si benghos, n-am titlu de conducere cu litere mari englezesti, n-am corp se sirena cu tate mari si fund bombat, si nici varsta nu mai e potrivita ptr. ascensiuni rapide si compromitatoare.
Am o singura perna si o pilota de o persoana…sunt singura si banala…nici macar aragaz n-am, in frigider imi tin hainele…
Dar nu ma descurajez,
Ma duc in baia mea mica, unde fereastra e deschisa non stop, sa iasa mirosul de tigare, ca fumez ca turcul (nu stiu ce o sa ma fac cand o sa scumpeasca astia tigarile, probabil o sa mananc si mai putin), ma spal pe dinti, facand o combinatie intre doua colgate aproape terminate (ca nu e nici de seara nici de zi), ma holbez un pic sa vad in ce stare imi mai sunt ridurile, racai putina crema mincinoasa (cica tinerete fara batranete si riduri pe moarte), si ma hotarasc sa ma imbrac.
Intre timp imi aduc aminte sa-mi fac alte necesitati, dar in pozitia sezi imi vad aruncata intr-un colt pe Bietul Ioanide, pe care m-am apucat sa o recitesc, si n-am ispravit-o, si asa imi petrec urmatoarea jumatate de ora, pana amortesc, uitand de altceva si mai citind o parte, pe data viitoare…
Cafea…beau cu proprietareasa care sta aproape de mine si are suflet caritabil, tot ea imi face de mancare si tot ea imi spala rufele…eu plimb cainele si fac niruri, cum zice strainu schimb de experienta.
In sfarsit cu 1 h intarziere ma misc spre serviciu, merg pe jos 2 minute, vad din capatul strazii cum vine in statie tramvaiul 34 sau 46, nu conteaza, as putea sa merg pe jos, dar mi-e lene, nu fac parte din grupul fetelor care fac miscare fizica, in concluzie am ceva celulita…
Ma sui in tramvai, ca de obicei ochi, oricum chiar de as sta jos m-as ridica daca as vede un mosneag, nu din cauza ochilor acuzatori atintiti spre mine, ci in cauza unor percepte comuniste bine insamantate. Tot de aia imi si tin geanta bine la piept. Cumpar un leucoplast de 1 leu nou, 25 de buc. Ca nu se stie cand mi-o trebuie, numar cele trei statii si-am coborat.
Ajung la birou, verific mailu-rile, imi zic ca poate azi o sa-mi depun cv-urile pe la firmele astea care tot angajeaza, dar mi-e lene, si o las pe maine.
Imi privesc in ochi colegii care ma privesc la randul lor acuzator, asa e moda, imi urasc slujba si seful, urasc pana si frecatul mentei pe care il exersez zilnic, nu mai vreau nimic…
Imi salut colegul care mi-a propus acum trei saptamani sa facem sex fara obligatii, imi verific decolteul si ma duc sa cotrobai in bucatarie sa vad ce mananc azi.
Problema e ca nu stiu daca textul meu contine expresii vulgare sau nu, nici macar nu stiu eu daca sunt vulgara sau nu...Cu scuzele de rigoare nu marchez!
Gata am facut corecturile de rigoare, bine macar ca l-a citit cineva daca tot a avut greseli "gramaticale"!


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!