poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2442 .



jurnal de wc
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Niculescu ]

2005-10-04  |     | 



dimineata ai senzatia ca n-ai zburat destul iti aprinzi tigara cu ochii inchisi ca de obicei bei cafeaua fierbinte si viata se reaia de la capat acelasi pat dezmembrat aceeasi femeie uriasa acelasi ticait enervant acelasi televizor plin de praf aceeasi casa plina de ciudatenii bucatarie baie wc pipi pantofi pantofi multi pantofi foarte multi rochii deschizi frigiderul sa infuleci ceva de unde? dintr-o data-ti amintesti ca ai burta simti suncile cum te trag la podea de cateva zile esti erbivor iar carnea iti este cel mai mare dusman si vecina de vis-a-vis nu mai stii cum o cheama ai un lapsus n-are nimic iti revii mai tarziu sunt treburi mult mai importante la care ar trebui sa gandesti acum in acest moment in care cheile iti indica iesirea nu-i place s-o deranjezi cand doarme sau cand isi face manichiura sau cand citeste reviste sau cand ... o enerveaza tot ceea ce faci liftul iti deschide usile primitoare mirosul urat iti mutileaza fata dar n-ai ce face stai la 10 de-ai avea un cleste sa ti-l prinzi de nas dar nu te intorci fiindca mai esti si superstitios pe deasupra urci in masina si pleci - intre timp iti amintesti ca pe vecina o cheama maria ca pe sotia ta, da (!) esti casatorit de 2 ani, de data aceasta inelul iti (re)mutileaza fata - cand te intorci de la acelasi serviciu neinsemnat trebuie neaparat s-o saruti ca asa facea ma'sa si tac'su cand se iubeau nici n-ai vrea sa te gandesti ce e iubirea mai bine privesti un meci dar meciurile sunt amanate din cauza ploilor si uite-asa iti trec zilele iar tu te intrebi disperat cine-ai fost si ce-ai ajuns?

nota autorului
mai intrebi?? mai schimba naibii si tu ceva !

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!