poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1741 .



Confirmare
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Seemis ]

2005-10-02  |     | 



NOTA: acest material nu este reclama, ci raportare fata de cuplul trup-suflet.

Confirmare
de gheorghe Sârbu


Lipsa licentei de medic, caracterul cercetarii, dar mai ales decenta, au ingreunat afirmarea faptului ca, viata poate fi imbunatatita, conservata, precum si prelungita pe cale naturala; vorbesc, luind distanta necesara, despre Panaceul Corina Oxiopatia –Sistem de Terapii: website: http://www.sarbu.ro. In urma studiilor efectuate, pot sustine cu argumente stiintifice ca, prin metoda oxiopata, calvitia in stadiu incipient poate fi tratata cu succes; paralizia atac vascular sau cerebral, hipogonadismul, retrocolisul, hirsutismul, otoscleroza, poliatrita reumatoida, coxartroza, tumora, indiferent de organul gazda; ca se obtine diminuarea insemnelor imbatrinirii; ca face posibila vindecarea cancerului, si tot astfel, pentru o suma importanta dintre afectiunile celelalte. Tratamentul este usor de efectuat: se aplica prin badijonare si nu este strict necesara internarea. Pentru cine doreste amanunte, acestea pot fi gasite, in afara paginii mele de internet, si in lucrarea Athanor, publicata de revista AGERO: website: http://www.agero-stuttgart.de la sectiunea Jurnalistica, dar și în materialul Un rug pentru Sârbu, publicat de revista DILIGENÞA: website: http://www.diligenta.com, s.a. In ultima vreme, pentru obtinerea potentei, am reusit sa reduc doza de la 400 ml. la 200 ml., si astfel, in mod corespunzator, si pretul. Este momentul ca cercetarea ce intreprind de unul singur, de peste 40 de ani, sa capete statut, in sensul de a fi continuata de o echipa de cercetatori, in cadru organizat, lucru in este pentru care imi exprim disponibilitatea. Aceasta decizie trebuie luata repede si concretizata si mai repede; este vremea propice, deoarece, “ cercetatorii americani au descoperit ca plantele selectioneaza uneori fragmente de ADN mai performante pentru a se dezvolta normal, corectind astfel codul genetic cu defectele pe care le-a mostenit ". Iau concluzia la care au ajuns cercetatorii americani ca pe o confirmare a unuia din cele trei principii, care stau la baza Sistemului de Terapii Oxiopatia; imbold, dar si certitudine; imi permit sa sugerez Corpului Medical de pe Mapamond, pentru afectiunile stiute ca netratabile prin Medicina Alopata, sa-l prescrie fara rezerve bolnavilor. Produsul este 100% natural si nu are termen de prescriptie. Normal ar fi sa fie administrat la recomandarea medicului de specialitate, si sub directa sa supraveghere. Nu vad de ce Sistemul Alopat, Sistemul Homeopat si Sistemul de Terapii Oxiopatia nu ar colabora, cita vreme este vorba de Viata, de Dragoste, de Moarte. Doua lucruri sunt indispensabile oricareia dintre cetati: Sanatatea si Educatia Membrilor Ei. Daca reusim sa conlucram in aceste doua domenii de interes major cu discernamint, si responsabilitatile ce-l incumba, acest inceput de secol, primul din mileniul 3, va putea sta cu fruntea sus in fata posteritatii. Viata, dragostea, moartea, nu pot fi negociate; ele exista. Fara ca institutia familiala sa fie functionala, podul dinspre astazi catre miine, care este cimpul unificat, oricind poate sa se dezagregheze. Nimeni nu isi doreste o lume in care omul sa fie imbracat in arhetip steril de tiritoare.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!