poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1117 .



Maxime 26
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2022-02-04  |     | 



691.Non-intuițiile şi non-viziunile deformează viitorul apropiat şi proiectează distopiile în viitorul îndepărtat.

692.Intuițiile şi viziunile vizionarului iluminează viitorul apropiat şi proiectează utopiile, pe care încearcă să le dea semnificații tangibile ființării, în viitorul îndepărtat.

693.Fluxurile non-competiționale dau predispoziții omului înspre non-intuiții şi non-viziuni afectate de psihedelicuri şi subliminaluri vulnerabile la anomalii, malformări şi distorsionări.

694.Fluxurile non-competiționale dereglează natura omului ce se confruntă cu imposibilul, care dacă câştigă, îi inoculează în spațiile mentalului nimicul devastând mintea şi orientând-o înspre nicăieri.

695.Fluxurile non-competiționale au ca efecte peiorative obtuzitatea şi limitativul omului, care se întoarce cu spatele la libertăți, înaintând înspre coerciții.

696.Fluxurile non-competiționale sprijină non-energiile şi schițează etosul oamenilor care preferă umilințele şi vasalitățile în locul unor individualități cultivându-şi specificitatea şi identitatea.

697.Fluxurile non-competiționale atrag non-optimul ce-şi imprimă pe viață ineficiențele, non-profiturile şi deficiențele, care dacă se acutizează, în proximitatea vieții se insinuează vulnerabilitățile şi imposibilitățile.

698.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale asigurând performanțele, fluxurile energetice din lăuntrul omului capătă discontinuități, disfuncționalități şi fluctuații generând dezechilibrele.

699.Ȋn lipsa fluxurilor competiționale, sistemul competiției capătă fisuri, pierzându-şi configurațiile de natura succeselor.

700.Ȋn prezența fluxurilor competiționale, sistemul competiției se întăreşte şi captează configurații noi definind competitivul.

701.Ȋn prezența fluxurilor competiționale, sistemul vieții are capacitatea de a elimina disfuncționalul, entropia şi aleatorul şi de a capta funcționalul absorbind eficacitățile şi eficiențele.

702.Ȋn prezența fluxurilor competiționale, realitatea se îmbogățeşte şi pozitivează, căci acestea îi înlătură distopiile, contribuind la structurarea ei într-un sistem fiabil, omogen şi funcțional.

703.Ȋn prezența fluxurilor competiționale, mentalul se curăță de non-fluxurile ce emit pe frecvențele anomaliilor şi dobândeşte calitate prin activarea creativității, competitivului şi superiorităților, astfel că sistemul său se sincronizează cu sistemul realității şi cu sistemul uman.

704.Non-fluxurile aparțin de omul manevrând negativitățile, calomniile, insidiosul şi perfidia în interesul său care nu coincide cu interesele umanității.

705.Fluxurile non-competiționale ghidează ființele refractare înspre renunțări, resemnări, apatii şi ruminații negative.

706.Fluxurile non-competiționale colonizează viața cu “nu ştiul” care se fixează de oamenii în care conduce prostia.

707.Fluxurile competiționale colonizează ființarea cu “ştiul” devenind reper pentru oamenii ce-şi cultivă inteligența, sagacitatea şi erudiția.

708.Fluxurile non-competiționale nu pot atrage cunoaşterea vastă, amplă şi diversificată, ci trimit oamenii în spațiile întunecate ale ignarității.

709.Fluxurile non-competiționale îndepărtează omul de sistemul competiției şi îl aruncă în sistemul non-competiției având configurații descriind insuccesele, iresponsabilitățile şi eşecurile.

710.Fluxurile non-competiționale promovează non-competitivul, inferioritățile şi non-discernământul, refuzând investițiile în care întrezăresc pierderile şi dezavantajele.

711.Fluxurile competiționale susțin competiția corelată cu competitivul, superioritățile, optimul, eficacitatea şi performanța aflate în ariile profesionale.

712.Fluxurile competiționale cizelează şi finisează aptitudinile, vocațiile şi creațiile, iar pro-energiile lor conferă vieții ambianțe ravisante şi iridescențe fascinante.

713.Fluxurile competiționale determină omul să perceapă viața ca o competiție care nu dezagreează sărbătoarea şi celebrarea încastrate în ființare.

714.Fluxurile competiționale sunt manevrate de profesionalismul care le percepe ca fiind benefice, binefăcătoare şi proactive.

715.Fluxurile non-competiționale circulă prin spațiile ființiale încărcate cu amatorismul în care provizoriul, instabilitatea şi fortuitul conduc.

716.Fluxurile non-competiționale, dacă absorb inadaptările, inadecvările şi incapabilul, trimit ființa în spațiile pseudo-supraviețuirii în care coexistă în stare activă sau latentă fatalitatea cu renunțările, neurasteniile, imposibilul şi surmontabilul.

717.Omul care se sustrage de la sarcini, incumbări şi obligații, deține fluxuri non-competiționale predispunându-l la refractar, declin, retrograd şi descendent.

718.Fluxurile competiționale optimale anihilează entropia, vizualizează şi maximizează potențialul generator de posibilități nenumărate în ceea ce priveşte creativitatea, ingeniozitățile, devenirea şi evoluția.

719.Fluxurile competiționale optimale vor să dea fericirii intensitate şi apogeu, activităților şi acțiunilor climax şi pusee gândirii.

720.Fluxurile competiționale optimale urcă oamenii în care devin active pe nivele evolutive, valorice şi performante superioare.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!