poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1774 .



Maxime 14
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2022-01-07  |     | 



331.Pseudo-supraviețuirea se încarcă cu fatalități, renunțări, resemnări şi îndoieli corozive şi ontologice, fiind predispusă la falimentul personal, existențial şi profesional.

332.Pseudo-supraviețuirea dă înclinații inferiorilor, ostracizaților şi defăimaților înspre non-asimptota ființială.

333.Extra-supraviețuirea conferă predispoziții superiorilor, inteligenților, iluminaților şi vizionarilor înspre asimptota ființială.

334.Pseudo-supraviețuirea acutizează, intensifică şi amplifică problematica vieții pe care o deconfigurează şi o îndreaptă înspre non-asimptota ființială.

335.Pseudo-supraviețuirea glisează de la non-sensuri la sensurile vieții, de la nejustificare la justificarea existenței şi de la ipoteze la veleități.

336.Pseudo-supraviețuirea imprimă agnosticismul pe viață, înnegurând-o prin mefiențe, îndoieli, incertitudini şi viziuni distopice.

337.Extra-supraviețuirea facilitează accesul omului care s-a epurat de slăbiciuni, aprehensiuni, veleități şi înveterări, la superlative, grandios, magnificență şi sensuri de anvergură.

338.Extra-supraviețuirea a eliminat punctele slabe corelate cu complexele de inferioritate, şi-a augmentat şi esențializat punctele forte la care se conectează calitățile pentru a deveni extra-calități.

339.Extra-supraviețuirea manevrează certitudinile care dau transparență ființării, valențele, creativitatea şi sagacitatea, înscriind omul pe hiperbolă.

340.Extra-supraviețuirea depăşeşte din punct de vedere preeminent şi valoric adaptabilitatea apelând la socializări pentru a contura starea de bine.

341.Extra-supraviețuirea sincronizează mentalul cu sufletul, sinele, conştiența şi somaticul, conferind dianeticii aspecte benefice.

342.Extra-supraviețuirea transcende supraviețuirea, transmută obstacolele în experiențe de viață, piedicile în posibilități de creştere, transfigurare, devenire şi evoluție, pseudo-urile grosiere, rudimentare şi hibride în extra-urile cu aspect e de superlative, uluitor, profunzimi şi care sublimează ființialul, rafinându-l.

343.Pseudo-supraviețuirea şi-a pierdut conexiunile benefice cu adaptabilitatea încorporând normalitatea şi care are ca sistem de referință socializarea.

344.Pseudo-supraviețuirea are caracteristicile amatorismului menținând superficialitatea într-o existență non-competitivă.

345.Pseudo-supraviețuirea antrenează platitudinile ce scot în evidență rectiliniul, secvențialitatea şi uniformitatea ființării.

346.Pseudo-supraviețuirea stabilizează aleatorul ale cărui variabile imprimă fortuitul, confuzia şi entropia pe existență.

347.Pseudo-supraviețuirea apelează la constante ființiale derizorii încercând să securizeze viața prin funcțiile şi mecanismele predeterminării.

348.Pseudo-supraviețuirea are predispoziții la ignaritatea, gregaritatea şi provizoriul neofite, neputând accede la adevărurile, raționalitatea, realismul şi certitudinile încorporate de adaptabilitate.

349.Pseudo-supraviețuirea nu accede la imanența ființială absorbind profunzimile şi nici la potențialul încercând să plieze maximul pe creativitate, creație, ingeniozitate şi libertate.

350.Pseudo-supraviețuirea se cramponează de omul incapabil ce poate decădea în sensurile nefaste ale inadaptatului supus ostracizării, exilării, indezirabilității şi vituperanței.

351.Pseudo-supraviețuirea se fixează de ființele cu un psihic labil, predispuse la depresii, descurajări, deznădejdi şi psihopatii.

352.Pseudo-supraviețuirea conectează omul refractar la descendent, declin şi non-trend, îl exilează în spațiile anormalității abstrase din sistemul socialului.

353.Pseudo-supraviețuirea se prinde de oamenii lipsiți de aptitudini, vocații, pasiuni, în care imperfectibilul dizolvă orice urmă de puritate şi perfectibil.

354.Pseudo-supraviețuirea este o caracteristică ontologică a trogloditului, inferiorului şi inadaptatului, care nu găsesc instrumentele, metodele şi soluțiile de a transmuta pseudo-supraviețuirea grosieră, rigidă şi retrogradă într-o supraviețuire maleabilă, care ştie să valorifice punctele forte.

355.Pseudo-supraviețuirea asimilează punctele slabe definind neputințele, slăbiciunile, complexele, laşitățile şi defectele, care dacă se cronicizează, pseudo-supraviețuirea are în proximitatea ei non-supraviețuirea.

356.Pseudo-supraviețuirea întreține negativările, non-potențele şi blazările, iar în centrul ei se manifestă imposibilul retezând dimensiunile, posibilitățile, libertățile şi evoluția.

357.Pseudo-supraviețuirea impulsionează non-energiile cu roluri de inversare a calităților, prea-plinului, deplinătăților şi liberului-arbitru.

358.Pseudo-supraviețuirea amplifică deficiențele, lipsurile, limitativul şi carențele, fiind generatoare de goluri ființiale, care dacă se adâncesc, capătă semnificațiile depresiilor, nevrozelor, psihopatiilor şi nevralgiilor.

359.Pseudo-supraviețuirea construieşte genunea cu aspecte de bolgie şi de neant, în care coexistă nimicul cu demonicul.

360.Pseudo-supraviețuirea inculcă în viață non-sensurile, nejustificativul, non-menirea şi inanitățile, ce îi dau funcții de non-viață.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!