poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 385 .



Dacă...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dafinul ]

2021-09-21  |     | 



O spun de la început, nu cred o iota în păienjenişul acesta de scenarite şi tot felul de oculte care stăpânesc, de când lumea, lumea, hotărăsc ele când e pace ori război, cine moare şi cine trăieşte, e bogat ori e sărac şi controlează societatea omenească prin tot felul de crize, mecanisme şi inginerii unele mai malefice decât altele.
Dar, dacă aş fi Eu marele R, putea fi oricare literă dar am ales-o pentru că vine de la Rău nu de la cine ştie cine vă imaginaţi, şi aş deţine, să zicem, cam peste jumătate din averea planetei nu m-aş simţi stăpânul Pământului? Sclavii de pe imensa-mi plantaţie şi de pe cele mai mici ale vecinilor şi amicilor, care de ceva vreme se tot înmulţesc şi migrează masiv aproape de necontrolat, mi-ar părea, poate, roiuri de hămesite lăcuste sau, la scară globală, o invazie de feroce omizi care rod şi rad tot în calea lor, îmi distrug pomii şi florile, otrăvesc aerul şi apa, îmi pustiesc ograda, amenţând chiar să-mi intre în casă.
Ce aş face? Revoluţia sexuală şi Codex Alimentarius merg cam încet şi nu prea dau rezultatele aşteptate. M-aş aşeza în “capul” Mesei Rotunde şi i-aş soma pe cavaleri să oprească nenorocirea. I-aş asculta pe toţi, dar aş ciuli urechile, mai ales la ce va spune Venerabilul. Între ei, el ar părea cel mai descurajat. Parcă l-aş auzi că, dacă ar fi după voia sa, într-o viaţă ulterioară s-ar dori un virus letal care să aleagă între utili, eficienţi şi cei nefolositori.
Vorbele sale m-ar izbi ca o străluminare, o revelaţie. Asta e soluţia: pandemia! Ştiu de la savanţi că planeta deviază, în mod fatal, către roşu. Dar până atunci Omenirea asta, care era sursa îmbogăţirii mele (muncă şi consum) şi obiect al propriei dominaţii, prin tehnologizare, hedonizare şi poluare incontrolabile, va aduce apocalipsa mult mai devreme.
Pentru că Venerabilul, între timp, s-a ţinut de cuvânt şi a devenit virus, l-aş ruga să se apuce de treabă. Aş numi această operaţiune CoVid – vidarea împrejurului de locuitorii săi (homo sapienşi) prin sinucidere în comun în urma autoinfectării. Nu mi-aş face mari iluzii, îl ştiam pe bătrânel cam ce poate. De aceea, selecţia nu ar face-o virusul, ci antidotul. Da, da vaccinul i-ar alege pe cei necesari de restul. De ce sunteţi nedumiriţi, ce nu pricepeţi?
În mod natural lumea cuprinde o minoritate nonconformistă şi marea masă de docili, prostimea cum se zice în popor. Cine ar fi în stare să găsească soluţii noi, salvatoare la problemele planetei? Nonconformiştii bineînţeles! Ei nu suportă normele, sunt animaţi de puseul creativ, simt nevoia să spargă tiparele, să depăşască paradigmele. Ei sunt căutătorii, ceilalţi vegetează, rămân nişte simpli ascultători, oi în turmă care merg încotro le mână baciul. Şi eu, baciul, le spun că vaccinul pus la dispoziţie e încă experimental, asigură oarece protecţie în faţa virusului, dar nu i se cunosc efectele pe termen lung. Dar tocmai aici în efectele pe termen lung ale vaccinului e secretul, aici se ascunde genialitatea soluţiei! Vă asigur că e, cu certitudine, mai finală decât cea a… ştiţi voi cui.
Ehe, v-aţi prins! Cine credeţi că vor da buluc să se vaccineze?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!