poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1018 .



Perfectibilul și imperfectibilul 1,2,3, Evoluția și involuția 1,2
personale [ ]
Gânduri cizelate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2021-08-25  |     | 



Perfectibilul își îmbunătățește și cristalizează viziunea căutând optimul din care vrea să facă arhetip existențial și sfărâmițează consecvența ce nu poate evolua și înnoi și mărește versatilitatea urmărind trendul beneficului.
Perfectibilul așază în prim-planul vieții autoperfecționarea, autodepășirea și transcenderea, în cazul său traiectoria oblică a vieții se identifică cu asimptota.
Perfectibilul analizează, explorează și extrapolează utopiile intuind în substanța lor misterele, minunile, miracolele, sacrul, purul și supremul al căror melanj ar construi extra-omul și atingerea lui este scopul perfectibilului.
Imperfectibilul absoarbe imperfecțiunea care proliferează în teluricul laic, păgân și profan și un om imperfectibil se aglutinează de teluricul vâscos și degradant, consideră o utopie abstractă transcendentul, intermundiul, elizeul și metanoia și în multidimensional vede o diversitate ilogică, irațională și împovărătoare.
Perfectibilul vrea să multiplice multidimensionalul și să-l conecteze la transcendent intuind în el supranaturalul la care se acordează supraconștientul.
Perfectibilul vrea să asimileze maximul și să se folosească de funcțiile lui pentru a atinge grandiosul, impunătorul, mărețul și apogeul și vrea să se epureze de imperfectibil și în locul lui să absoarbă purul, sacrul și perfecțiunea care sunt deocamdată utopii fabuloase pe care dacă le-ar atinge perfectibilul ar funcționa perfect.
Perfectibilul în creație combină experimentarea, vocația, sagacitatea, inventivitatea și perseverarea, caută să asimileze valoarea pe care vrea s-o augmenteze și să-i dea amplitudine.
Perfectibilul în viață se cristalizează și se mărește prin autoperfecționare, autodepășire și voință la superlativ, urmează asimptota și caută să anexeze maximul pentru a se înscrie între coordonatele lui.
Perfectibilul în plan profesional caută să facă din responsabilități o cale ce duce înspre succese, în timp ce imperfectibilul absoarbe inferiorul prin insuccese repetate.
Perfectibilul încearcă să atingă prin inovație superiorul intuind în el accederea la o lume preeminentă față de mundanul actual.
Evoluția cizelează, finisează, stilizează și transcende ființa care rezonează la efectele, funcțiile și capacitățile ei, inserează în competiție ierarhizarea astfel că deștepții sunt privilegiați și au întâietate în fața mediocrității, oferindu-le avantaje, pe când proștii întrezăresc în viața lor dezavantajele, căci competiția îi ostracizează, îi face indezirabili pe plan profesional și îi proiectează la baza ierarhiei.
Responsabilitatea este direct proporțională cu incumbările și cu răsplata financiară și de responsabilitate se acordează inteligenții care-și valorifică gândirea superioară pe care o pretinde competiția oamenilor, căci ea se ramifică în pro-inițiative, inventivități, inovații, îndrăzneli și creativități.
Evoluția va propulsa oamenii pe acel nivel evolutiv care le-ar permite să vizualizeze transcendentul și să comunice cu entitățile transcendentale.
Evoluția va activa imuabil activitatea supraconștientului care îl va conecta pe om la extra-senzorial și la supranatural.
Când toți vom deveni mistici ne vom dezlega de dogme, coerciții, norme și reguli și ne vom însuși o meta-libertate, iar evoluția va deschide portaluri înspre transcendent.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!