poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 444 .



Sistemul și non-sistemul 5, 6, 7, 8
personale [ ]
Gânduri cizelate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-12-29  |     | 



Sistemul uman are echivalențe cu axa și structura ființării, iar când totul funcționează optim suferința este trimisă în neant și sănătatea obține acordul fericirii de a fi o configurație benefică a sistemului omului.
Absența fericirii coincide cu prezența bolii amplificând disonanțele și trepidațiile, însă forța centripetă are capacitatea de a face vasală boala și de a transmuta non-jocul ei nociv și nefast într-un joc stenic, câștigător și estetic al vieții cu evoluția.
Sistemul uman funcționează pe bază de constante ființiale, dacă absoarbe o variabilă are capacitatea de a o transforma în constantă cristalizându-și homeostaza.
Un sistem ce nu poate transsubstanția variabilele în constante devine disfuncțional și i se incumbă spiritului sarcina de a decodifica variabilele și necunoscutul și neînțelesul din ele pentru a extrage din variabile cognoscibilul și înțelesul care sunt atributele constantelor ființiale.
Sistemul funcționează optim dacă mecanismele sale se sincronizează cu activitățile entităților interioare și dacă are corelații și conexiuni cu structura și axa existențiale.
Un sistem configurativ ființial afectat de variabile își pierde constantele pe care le procesa și gestiona în angrenajul vieții, prin urmare își destramă homeostaza, iar mărimile și dimensiunile sale devin variabile, fluctuante și nefuncționale.
Un sistem viu uman covârșit de variabilele care-i induc necunoscutul și imprevizibilul își vede salvarea în versatilitate dacă efectele ei îi sunt explicate de spiritualitatea conectată la schimbare, evoluție și misticism care dezmembrează structura predeterminării și îl pune pe om față în față cu liberul-arbitru.
Sistemul uman dacă are caracteristica proactivului incită a fi-ul la inițiativă, intuiție și viziune care împreună îi creează o dimensiune senzitivă și extra-naturală acordată la sistemul având corelații și conexiuni cu axa, structura și matricea ființiale.
Sistemul afectat de disfuncționalități ar fi necesar să se reactualizeze cu elementele optime și funcționale ale ființării care îl inovează și îi imprimă randamentul, eficiența și profitul având ca rezultat fiabilitatea, stabilitatea, homeostaza și robustețea sistemului conectat la integralitatea omului cu funcții de sincronizare, sinergie și convergență.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!