poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2034 .



Finitudinea și efemeritatea 1, Ființa universului 1, Privirea 1,2 1,
personale [ ]
Gânduri esoterice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-07-28  |     | 



Finitudinea este o efemeritate raporată la limitele umane, iar la finitudinea somatică aderă materialismul care nu crede în invizibil, necunoscut, neînțeles și infinit pe care caută să le intuiască și să le perceapă spiritualitatea.
Finitudinea se complace să se miște prin teluric, laic, profan, terestru și mundan, nu iese niciodată din zona de confort și dezaprobă mecanismele și efectele versatilității care face sistem de referință din schimbarea ce destramă consecvența pe care o preferă finitudinea.
Finitudinea se poate mări dacă absoarbe dimensiunile existențiale construite de vocații, acte creaționale, spiritualitate și viziuni, însă nu are puterea de a transsubstanția obstacolele, piedicile și traumele în experiențe de viață pozitive multiplicând reziliența și schițând înțelepciunea.
Măsura finitudinii este direct proporțională cu amplitudinea perspectivei existențiale.
Cred în animism, prin urmare Dumnezeu poate locui Ființa Universului și între savaot și univers există raporturi de echivalență, de consubstanțialitate și de similaritate.
Cred în misticism, prin urmare intuiesc supranaturalul în dincolo de percepții, transcendentalul cu substanță de meta-uri și divinitatea căreia Dumnezeu i-a conferit cea mai bună lume posibilă și intuiția activează supraconștientul legat de extra-senzorial și de clarviziune care se află în stare pasivă, latentă în mental.
Dialectica Ființei Universului este perfectă dacă o raportăm și o considerăm la universul actual.
Artistul are capacitățile și calitățile de a conduce omenirea, de a-i desprinde de pe structură și matrice debilitatea și anormalitatea și de a-i induce vocația legată de creație activităților sale spirituale.
Artistul accesorizează realitatea cu sofismele și silogismele artei sale și fiecare artist posedă o dialectică construită treptat pe măsură ce creează și îi creează pe ceilalți cu substanța sa creatoare ce transcende substanța inferioară a teluricului.
Artistul e un meta-gânditor, nu-i plac legile ce îngrădesc și restricționează, ci preferă meta-legile care propulsează libertatea prin univers și odată cu ea valoarea sa creațională care nu vrea să atingă capodopera ce este limita creațională, fiindcă nu agreează limitele.
Imperceptibil privirea atinge tot ce se află în fața ei, materializează și coagulează materia în lucruri, natură și mediul înconjurător și realitatea există fiindcă există privirea, depinde cum privești pentru ca realitatea să se integreze și să încapă în sectorul de cerc descris de aria privirii.
Dacă am deține o privire perfectă, am vedea invizibilul și am măsura cu privirea distanțele dintre stele.
Privesc deci sunt real și mă confund cu realitatea privită.
Privirea conștientă înlătură haosul din realitate pe care își grefează obiectivitatea la care aderă rațiunea și vulgul are o privire inconștientă care deseori alunecă de pe timpul uitat în non-conștientizare și are cecitate față de exponențialul și esențialul realității, iar vulgul pare că se mișcă în virtualitate.
Misticul deține o privire supraconștientă care devoalează supranaturalul, decodifică misterele înglobate în acesta și creează în supraconștient un portal prin care să pătrundă în transcendent pentru a cunoaște entitățile sale.
Privirea supraconștientă atrage meta-urile care se află dincolo de mundanul copleșit de pseudo-uri și cu ajutorul lor transcende o viață care translatează de la subconștientul grosier și subliminal la conștientul conectat la natural, terestru, laic și profan care se transmută prin iluminare în supraconștientul subtil, supranatural, esoteric și intuitiv.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!