poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2557 .



Pro-urile și non-urile 1,2, Câmpurile 1,2
personale [ ]
Gânduri superioare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-05-30  |     | 



Non-ul a asimilat 0-ul din care a făcut vacuități și i-a dat forma invizibilă a nimicului, iar când non-ul vrea să se deplaseze înspre minus infinit, se izbește de 0-ul care acționează ca o barieră.
Pro-ul planetar a asimilat un număr de anvergură pe care l-a pliat pe creație pentru a o face fecundă și fertilă și pro-ul se îndreaptă înspre plus infinit propulsat de energiile plusurilor, se luptă cu non-ul inoculându-i pozitivul care îl poate înscrie între coordonatele unei existențe influențate de pro-uri, pozitivități, estetici și evoluție.
Non-urile se cramponează de negațiile care depreciază și devalorizează ființa în care non-urile alternează cu pro-urile.
Pro-urile se desfășoară în afirmații și aprobări și vizualizează în om prețuirea, admirația și respectul.
Pro-urile jonglează cu da-urile, iar non-urile manevrează nu-urile, da-urile unesc și nu-urile despart, iar când iubești ai propensiune la da-uri și când urăști ai apetență la nu-uri.
Câmpul lingvistic al vocației format din conexiuni de cuvinte care posedă energiile creației o apără de intruziunea și infiltrarea non-valorilor asimilând clișeele care dau fizionomiile terne ale platitudinilor.
Câmpul elevat, profund și energetic al vocației care se grefează pe profunzimi, reflexivități și gnomic respinge non-vocația ce își găsește teren fertil în vulgul ce nu suportă și nu agreează intelectualii și erudiții care acordă gândirii esențialități exponențiale și care consideră instinctele degradante și pervertitoare pliindu-se pe vicii, imoralități, lubric și degenerescențe.
Câmpul spiritualității o separă și o delimitează de materialismul ce pune accentul pe corp și se extinde până devine un câmp al mentalului penetrabil uneori la gândurile străine, cu subconștientul interacționând la nivel subliminal cu celelalte subconștienturi, însă cel mai adesea impenetrabil la tenebre, himere, halucinații și elucubrații care se manifestă în proximitatea mentalului.
Câmpul spiritualității prezervă supraconștientul de intruziunea paranormalului activând comunicarea între minți diferite și este influențat de câmpul transcendentului care se deschide uneori pentru a trimite misterele, minunile și miracolele în viața omului la timpul potrivit, cu care omul dă amplitudine și superioritate tehnologiilor.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!