poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1171 .



Corpul 1, Imanența 1,2, Intuiția 1
personale [ ]
Gânduri spiritualizate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-03-27  |     | 



Corpul exterior este influențat de teluric care are o acțiune de constrângere și restricționare asupra lui, pe când corpul interior este condus de spiritualitatea care îi amplifică dimensiunile ființiale.
Mentalul a mai creat pe lângă spirit, rațiune, gânduri, intelect și cuget, omul-spirit, omul astral și omul-imanență, din acest motiv realitatea interioară este mult mai vastă decât realitatea exterioară, augmentată fiind de substanțele subtile, psihedelice și spirituale ale omului-spirit, ale omului astral și ale omului-imanență.
Dacă corpul interior nu ar fi închis de corpul exterior, s-ar extinde progresiv în univers și în imaterialitatea lui s-ar cumula energiile siderale care ar eradica bolile, ar purifica negativitățile și ar transplanta în om perenitatea.
Substanța imanenței umple toate golurile din lăuntru, toate fisurile din viață și toate interstițiile din realitate și imanența reglează fluxurile energetice care circulă printre entitățile interioare ale omului, astfel ca energia să nu fie nici maximă, căci ar genera agitația și nici minimă, căci ar induce letargia, iar variațiile de energie ar genera oscilații în stări, emoții, afecte și gânduri, stârnind debusolare, confuzie, precipitare și dezarmonii.
O imanență rezilientă și puternică ar impulsiona a fi-ul, l-ar energiza și l-ar înzestra cu metode de a distruge obstacolele.
Mentalul vrea să facă vasală imanența, însă aceasta se prezervă de influențele acaparatoare ale minții, creând din energia sa un câmp impenetrabil la asalturile entităților cerebrale.
Imanența se vrea de sine stătătoare pentru ca libertatea ei să confere spații de anvergură a fi-ului și în aceste spații imanența vrea să insereze acea parte de potențial care îi e accesibilă și în contact cu potențialul a fi-ul își va augmenta dimensiunile și va accesa grandiosul care îi va inocula perspectiva infinitului impalpabil, însă intuibil.Intuim ceea ce este realizabil, avem perspectiva superlativelor, însă nu le-am atins decât cu gândirea, am construit sensuri datorită apetenței la utopii pe care le-am mânjit cu teluric, pentru ca puritatea lor să scadă și astfel, impure, utopiile le-am legat de concret, chiar dacă prin rețelele lor nu circulă decât idealurile planetare și universale.
Ne intuim esența ca ceva indestructibil, inalterabil, cu purul din ea prezervat de non-esențe pervertitoare, însă nu o putem vizualiza, iar viziunea e o formă de intuiție, face parte din acea calitate a oamenilor vizionari care întrevăd în jocul dintre utopie și distopie un sens planetar de care este legat viitorul umanității.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!