poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 600 .



Spiritualitatea și materialismul 5, Fertilul și sterilul 1,2,3,4
personale [ ]
Gânduri stilizate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-02-11  |     | 



Spiritualitatea spiritualizează libertatea ce este sursa liberului-arbitru orientat înspre mental, sufletesc și spiritual racordate la oportunități de natură spirituală cum ar fi vocațiile, beatificul și creațiile.
Corpul-spirit vibrează pe frecvențele spiritualității și substanța lui este obținută din osmoza substanței spiritului cu substanța spiritualității.
Spiritualitatea activează supraconștientul pentru a avea acces la extra-uri, meta-uri și supra-uri și când se dezactivează subconștientul înregistrează la nivel subliminal totul cu care vine în contact.
Sterilul mărește penuria non-fecundă, micșorează travaliul creator, risipește energia coagulată în esențe și substanța sa are consistență de superfluu, zădărnicie și deșertăciune.
Sterilul aplicat vieții o face searbădă, ternă, găunoasă și delăsătoare, are efectele increatorului, împuținând ființa pe care o împânzește cu coerciții.
Sterilul aplicat în artă îi viciază, fisurează și deformează valoarea lipsită de fecunditatea conferită de fertil.
Fertilul atrage fecunditatea concretizată în cantități și calități de anvergură, augmentează vocația absorbind superlativele în care stau valoarea, profundul și desăvârșirea limitate pentru a nu atinge geniul, căci extrema pozitivă de care se prinde poate decădea ușor în extrema negativă de care se fixează genunea în care stau nebunii cărora mundanul le-a retezat conexiunile relevând interconectările.
Fertilul aplicat în viață o dinamizează, o incită, o face efervescentă și îi inculcă sensuri multiple și o viață fertilă are randament, eficiență și beneficii, fabrica ei își multiplică profitul pe care-l redistribuie vieților în care s-a prefigurat falimentul.
Fertilul eficientizează pozitivitățile, storcând din ele avantajele și calitățile care se propagă în cercuri concentrice atingând la un moment dat succesele.
Fertilul mărește inflația ce-și așază provizoriul într-o variabilă existențială reactualizată zilnic și reglează haosul din inflație până când devine o fecunditate echivocă și versatilă.
Fertilul gestionează inflația pe care o modelează în prolificitate amplificând fiindul din imanența vieții și fertilul infuzează în optim profitul, pe când sterilul s-a cramponat de nimicnicie diluând tot ceea ce atinge.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!