poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 654 .



Eu și celălalt 5,6,7,8
personale [ ]
Gânduri estetice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-01-10  |     | 



Ființa interioară aparține în mod egal atât mie însumi, cât și celuilalt care se confundă deseori cu eu și coincide uneori cu sinele superior care coagulează esențele și energiile în nucleul său.
Corpul care nu-și conștientizează cel care sunt eu și celălalt devine o marionetă împinsă de colo-colo de haos.
Armonia dintre eul racordat la vocație și celălalt conectat imuabil la viață și realitate, destramă dezechilibrul, dezarmonia și zvârcolirile și aduce un extaz calin al chietudinii.
Când celălalt sunt eu, se schimbă fațeta vieții la care eram racordat.
Când eu îl caut pe celălalt care este o ipostază personală, sinele genuin îl caută pe sinele superior, emoțiile caută afectele și eurile mă caută pe mine însumi.
Îmi inventariez entitățile interioare pentru a vedea în ce stare se află, dacă sunt binedispuse sau posomorâte, dacă au absorbit entuziasmul sau dacă suferă de dezabuzare.
Când percep non-eul racordat la non-sine, îi infuzez pro-urile pentru a-și schimba substanța având compoziție de negativități.
Celălalt mă completează și mă întregește, viziunea lui se adaugă la viziunea mea și din simbioză rezultă o viziune superioară care aparține unui poet ce filozofează și a unui filozof ce poetizează.
Când eu sunt sinele spiritului spiritualitatea domină matricea existențială și spiritualizează o viață conectată la spiritual, cu conștiența conștientizând imanența având similitudini cu esența divină.
Când eu trec în celălalt, mă privesc atât din exterior cercetându-mi somaticul, cât și din interior, pentru a desluși propensiunile lui celălalt.
Când eu mă conectez la ramificațiile creației, las inteligența să se desfășoare în dialectici vocaționale care înving la nivel cerebral dialecticile celor cu care interacționez.
Când eu coincid cu eul arhetipal și reprezentativ, ambiția incitată de interese de natură creatoare care urmăresc mărirea valorii prin mărirea inteligenței creative, mă determină să pătrund cu mintea în esențele esoterice pe care neofiții nu le pot accesa niciodată.
Eul arhetipal vede în voință un instrument care mă ajută, mă sprijină și mă susține să-mi concretizez sensurile care conferă vieții justificarea și care îmi transcend și sublimează ființarea.
Competiția cu mine însumi scoate la iveală superioritatea eului arhetipal, a sinelui spiritului și a spiritualității proprii.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!