poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1624 .



Amintiri
personale [ ]
Nu uita

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Mihnealy ]

2020-01-08  |     | 



Totul se schimbă! Oamenii, nu mai sunt la fel! Nici prietenii de altădată. De ce mai uitat? Simt că sunt uitat sau ignorat. Simt că mă pierd, simt că nu mai sunt eu. Nici tu nu mai esti cum ai fost cândva. Aud lucruri, văd sunete și totul e straniu. Sunt zgomote sau melodii undeva, în mintea mea. Un altcineva simte sau nu mai simte, eu simțeam dar acum, nu sunt fericit. Nu sunt trist. E o stare latentă și cineva strigă: Nu uita! Se repetă un ecou aminteste-ți!!! O altă voce repetă: Cine ești tu? Uit pe zi ce trece, de la an la altul! Nu îmi amintesc, deși doresc sau îmi amintesc vag. Uneori îmi amintesc târziu dar totuși lupt să îmi aduc aminte! Se șterg memoriile, se șterg visele, speranțele...totul se dilată. Nu intenționat și nu intenționez să uit. Ceva din alt Univers, peste puteri. Știu că există acum, aici, chiar când gândești, citești, simți, rostești. Invoci, stiu că mă știi. Nu doar în lumea asta care ni se pare cunoscută sau credem că o știm. Uit din nou și iarăși uit. Vreau să stopez fenomenul. Mă agăț de fiecare licăr. Scriu să îmi amintesc, rostesc cu voce tare să mă aud, să îmi reîntipăresc în minte dulcea amintire. Totuși toți renunțăm odată la ceva, cineva. Te rog nu renunța, nu mă uita! Amintește-ți! Încerc să memorez, nu vreau să uit, țin minte, eu nu am uitat dar tu? Îmi aduc aminte acum și când mă gândesc profund. Uneori dau de goluri, uneori găsesc ceață în ale mele gânduri. Amintește-ți, nu uita! Cine ești tu? Cine sunt eu? Totuși nu vreau să uit nimic, nu mai vreau să pierd din amintiri. Vreau să creez să aibă continuitate. Să clădesc amintiri durabile! Asta doresc!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!