poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 556 .



Beatificul și beneficul 9,10,11,12
personale [ ]
Gânduri estetice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2019-12-19  |     | 



Beneficul are concentrație de puncte nodale absorbind metanoia înglobând schimbarea supremă, substanța sa pliată pe substanța omului o purifică de impurități, mizerii și alterabilități.
Realitatea contondentă are înclinație la non-benefic, traumatizând psihicul și sufletul, iar realitatea epurată absorbind pozitivitățile are propensiune la benefic pe care îl prezervă de contondențe în imanența sa.
Când mintea planetară se va umple cu benefic având calități și cantități cosmice, ea va avea capacitatea și puterea de a redistribui beneficul în toți oamenii.
Beatificul este consubstanțial cu beatitudinea și apare în minte prin inocularea în ea a beneficului care devine spiritualizat.
Gândurile în care s-a încrustat beneficul energizează pozitiv interiorul omului, iar beneficul ieșit în exterior generează satisfacții elevate, rafinate, spiritualizate și mistice.
Un benefic de natură mistică apropie supranaturalul de viziunea mistică care, influențată de benefic, experimentează un extaz esoteric și transcendental.
Beneficul din minte are o calitate superioară față de beneficul somatic care nu se poate elibera de teluricul laic și profan.
Beneficul din suflet armonizează emoțiile, afectele, sentimentele și sensibilitățile, care vibrează la unison sincronizate, inoculând în stări o bucurie pe care omul o percepe ca o funcționalitate a sănătății.
Ar fi bine să conducă umanitatea omul cu cea mai mare concentrație de benefic, pentru a o empatiza în ceilalți.
Beatificul naște un extaz spiritual care îl contopește pe om cu sinele său superior și care percepe universul în mintea sa care este o prelungire a minții planetare.
Ar fi uluitor să le fie acordată oamenilor iluminați beatificarea încă din timpul vieții, altfel sfinții ar dispărea și aureolele lor ar fi pângărite de sacrilegii, blasfemii și profanări.
Un om beatific dă mulțumirii de sine o aureolă magnifică.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!