poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 605 .



Beatificul și beneficul 5, 6, 7, 8
personale [ ]
Gânduri estetice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2019-12-18  |     | 



Non-beneficul dă negativităților valențe de blazare, defetism, nefericire și torpoare, iar forța negativă a non-beneficului dispersează pozitivitățile, eclipsează calitățile și destabilizează sistemul electro-energetic al omului care a construit structura și axa existențiale.
Non-beneficul sparge potența, slăbește vigoarea și vitalitatea, augmentează dezavantajele și dezintegrează optimul.
Să implantăm în non-benefic pro-urile cu substanțe benefice, pentru a-l dezmembra în non-uri disparate care se refugiază în nefiind umplându-l cu non-materie.
Non-beneficul întărit de suferință și disfuncționalități, creează inoportunități insurmontabile, atunci când activitatea sa distruge oportunitățile și beneficiile.
Non-beneficul vrea să pătrundă în viața confuză și echivocă, construind o fațetă a vicisitudinilor pe care o transplantează vieții multifațetate.
Non-beneficul își extrage seva din nenorociri, dezastre și calamități existențiale și când se mărește, își trimite fulminantul să se înfrunte cu forțele pozitive ale omului, iar rezultatul încleștării determină ca omul să urmeze lumina sau întunericul.
Non-beneficul descentrează sinele, desincronizează entitățile configurative ale sistemului psiho-cerebral și sufletesc al omului și micșorează reziliența, predispunând omul la boli diverse.
Non-beneficul vrea să adauge prelungiri spiritualității pentru a-i transsubstanția substanța benefică în non-substanță.
Tot ce atinge non-beneficul pervertește, căci el modelează entități dizgrațioase, grotești și diforme, cu care vrea să înlocuiască entitățile din lăuntrul omului rezonând la grațios, estetică, etică și mistic.
Non-beneficul, dacă ar fi lăsat să se manifeste nefast, ar manevra o libertate inversă, împânzită cu non-uri coercitive, pentru a construi peste realitate o non-realitate.
Nu cred în ghinion, are o doză prea mare de superstiție, iar non-beneficul încearcă să asimileze ghinionul pentru a-l inculca în mental, însă prinde în locul lui doar himera, căci ghinionul ca atare nu există și doar angoasa ipohondră crede în manifestarea lui.
În viață oamenii care cred în ghinion accesează fără voie non-beneficul care este mai grav decât himerele, schițând un virtual ghinion.
Nu cred nici în noroc, fiindcă îi lipsește certitudinea, având în miezul lui variabilitatea.
Beneficul ține loc de noroc, beatific, fericire, avantaje și beneficii, cine profită de el își va crea un câmp ce prezervă bucuriile de mare intensitate, cuprindere și amplitudine.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!