poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 523 .



Individualitatea și gregarul 5, Vocația și non-vocația 1, 2, 3
personale [ ]
Gânduri cizelate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2019-12-16  |     | 



Individualitatea și-a rupt legăturile cu empatia, și-a distrus conexiunile interconectării cu ceilalți oameni, a dizolvat gregarul cu substanța sa și acum privește realitatea în mod propriu și distinct.
Individualitatea a ieșit din influența minții planetare și a permis minții sale să-și diversifice și să-și augmenteze spiritualitatea care a făurit omul-spirit ca esență spirituală ; astfel nefiind uzat de interacțiunile cu ceilalți, omul individual și-a exilat boala într-un compartiment din lăuntru pe care l-a umplut cu neant.
Non-vocația dezacordează și dezmembrează structura aptitudinilor din care face platitudinile în umbra cărora râde tâmp prostul.
Pro-vocația cizelează, estetizează și elevează dibăcia până ia forma și semnificația talentului direct proporțional cu valoarea.
Non-pasiunea dă întâietate indiferenței ce transsubstanțiază pro-vocația în non-vocație și face arhetip existențial din delăsarea ce reduce numărul activităților la 0 și amplifică lenea.
Non-vocația transmigrează a fi-ul între alte coordonate în care abscisa este formată din minusuri aglutinate, iar ordonata este construită de non-urile ce inoculează în a fi substanță de non-a fi.
Între aceste coordonate se mișcă negativitățile care înglobează omul având apetență la non-vocație, căci negativitățile se opun aptitudinilor pe care vor să le distrugă și să modeleze un om fără nicio vocație, fără nicio dimensiune, cu calitățile inversate și cu defecte amplificate.
Non-vocația are consistență de steril, anihilează toate aptitudinile, dibăciile, talentele și însușirile omului în care s-a încuibat, iar efectele non-vocației se concretizează în invidii, malițiozități, dispreț și intoleranță, îndreptate înspre omul în care s-a încastrat vocația augmentând creativitatea, dialectica și reflexivul, al cărei fertil are similitudini cu fecunditatea și prolificitatea.
Non-vocația respinge competiția care cere aptitudini pe care nu le posedă și aduce în prim-planul vieții stagnarea uniformă, rectilinie și stereotipă.
Non-vocația se acordează la non-sine, non-eu și non-gânduri și intenționează să plieze peste lume o non-lume care inversează ierarhia, astfel ca proștii să fie în vârful ierarhiei, iar deștepții la baza ei.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!