poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1422 .



Uitându-mă la trecut
personale [ Jurnal ]
partea a 8 a

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2018-04-10  |     | 



Uitându-mă la trecut

partea a 8 a



Și așa ușor ajungem și la una din zile când lumea se mai schimbă și apar certuri că între iubiți care dacă nu sunt rezolvate la timp duc la despărțire. Era o zi de marți pe la sfârșitul lui iulie,dar care la cum începuse de frumos nu prevestea că se va sfârși urât. La muncă de dimineață totul a mers bine cum a plecat de la muncă totul a început să se întoarcă pe dos, după ce a așteptat mai bine de o jumătate de oră un autobuz că să ajungă la iubita lui și ne având noroc, Niky o ia pe jos până la stația de tren făcând și până acolo încă o jumătate de ora. Reușind să ia trenul a ajuns în sfarsit la Ariana, dar după stresul prin care trecuse ce putea fi mai rău decât o durere de măsea, sărăcuța nu știa ce să-i facă zicandu-i ca să meargă în cameră și să stea cu capul pe pieptul ei că va trece, între timp Mary a plecat prin oraș cu o prietenă de a ei lăsându-i pe cei doi îndrăgostiți în lumea lor. Durea de măsea a lui Niky parcă a fost luată cu mâna când cei doi au rămas singurei,mâinile lui atingând ușor tot corpul Arianei încercând să-i inducă câteva clipe de neuitat iar guriță mică a acesteia îl atingea ușor pe gât și coboand spre buric, se simțeau minunat,dar tot ce începuse frumos le este stricat de întoarcerea lui Mary acasă. Dar această se întorsese acasă să-i aducă o pastilă de măsea lui Niky și apoi a plecat din nou, dar momentul frumos odată stricat e mai greu de întors și cum încercau ei să se joace din nou în același timp parcă necuratul vruia să își bage coadă și o face pe Ariana să scoată o "perlă" care nu ia plăcut lui Niky și să-l gonească din cameră. Fără să comenteze ceva acesta își ia o integramă și pleacă în sufragerie,simțindu-se vinovată această vine la el să își ceară iertare dar căpos și Niky i-a răspuns să stea singură în dormitor și să se uite la telenovele. Simțindu-se de dată această Niky vinovat s-a dus să își ceară scuze și el dar Ariana l-a tratat întorcându-se cu spatele la el și uitându-se atentă la televizor și așa se face că tot ce începuse frumos între ei,să fie o seară în care să stea separați, fiecare făcând ce vor. Între timp după ore bune s-a întors și Mary acasă găsindu-l pe Niky adormit pe covor și pe cealaltă întinsă în pat în dormitor,dându-și seamă că se întâmplase ceva între ei i-a trezit și i-a chemat la raport ca în armată. Acum fiecare era vinovat în felul lui,dar Mary ca să-i împace i-a trimis pe cei doi în dormitor spundu-le ca să uite ce sa întâmplat și fiecare să țină minte cuvintele urâte ce și le spuseseră între ei si să nu se mai repete. Niky se simte parcă mai mult vinovat căci trebuia să o înțeleagă,Ariana era mult mai mică și poate câteodată fără să vrea se scăpa cu cuvinte mai grele pentru el. El era un tip care atunci când se supăra încerca să facă ca cel care i-a greșit să sufere mai mult, regretând apoi și dandun-și seama prea târziu că în loc ca el să încerce să înțeleagă el mai mult făcea rău. În camera Ariana încerca să își ceară iertare dar căpos Niky parcă nu auzea nimic,în mintea lui fiind un gând, acela că poate să o piardă, dar după ce s-au înțeles că unele vorbe dor și că dintr-o prostie se poate destrăma un vis frumos ce îl visau împreună. Niky a început să-i sărute fruntea,ochișorii,năsucul și gurița spundu-i Arianei că fiecare sărut este pentru fiecare rană ce i-o provocase, iar această nelăsându-se mai prejos a încercat să-l ducă în lumea lor când se iubesc, clipele lor de iubire îi făcea să uite tot ce se întâmplase uitând și de oboseală și de somn.










.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!