poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2055 .



Uitându-mă la trecut
personale [ Gânduri ]
Partea a 3 a

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2017-11-01  |     | 




Uitându-mă la trecut


Partea a 3 a


După insistențele mamei lu iAriana, care îi tot întreba dacă le este foame și ei să nu pară de la țară au zis că nu prea le este dar în mintea lor știau ce le trec prin stomac , le-a pregătit ceva de ale guri. După ce au mâncat ei ce au reușit și oamenii să le pregătească căci nu erau pregătiți de oaspeți,la sfârșit Ariana fără să știe că nu îi place i-a dat lui Niky lapte de capra cu colivă, acesta băgând câteva linguri cu poftă și-a dat seama că e ceva suspect, uitându-se cu chioarda ochiului la ea a văzut că a început să radă de el dar nu avea de ce să supere căci în acel moment nimic nu-l mai putea supăra . În timp ce mâncau ei tatăl lui Ariană îi tot întreba la ce chef trebuiasă ajungă, dar că să nu se dea de gol i-a spus acestuia că este un prieten care are o casă de vacanță acolo și că le-a zis să vină spunându-le că îl vor găsi ei după muzică căci nu era mare cartierul, dar ce să-i faci că acesta cunoștea destul de bine locul nu că cei care îi întrebaseră mai devreme. El spundu-le că el nu știe de nici un chef în zona și că nu a auzit nici o muzică toată ziua, aceștia că să se scoată cu minciună și să scape basma curată le-a trecut o sclipire în minte spundu-i că poate este în celălalt cartier care are un nume asemănător și au înțeles ei greșit făcându-l pe acesta să o lase mai moale cu întrebările. Între timp ce ei vorbeau cu tatăl,Ariana abia se abținea să nu radă căci nu-i venea să creadă ce minciună spuneau, dandu si seama că dacă se duceau la un chef trebuia să aibă și ei ceva cadouri dar ei erau cu mâinile goale, dar era bine că decât ea s-a prins. Când nu era tatăl ei atent le zicea în șoaptă că nu sunt sănătoși de au venit pe o așa vreme la ea, dar pentru Niky vremea nu conta ci doar că este lângă ființa ce o iubea enorm. După ce au terminat de mâncat și de povestit cu tatăl Arianei au plecat în camera aceștia să-i povestească cu amănunt nebunia prin care trecuseră. Această stătea într-un fotoliu și râdea ținându-se cu mâna de burtă, de ei, Muscă își pusese o caciuala că un personaj dintr-o comedie făcând-o pe Ariana că de câte ori îl privea să radă și mai rău. Venind vorba de acel searial de comedie îi povesteau că între timp ce ei stăteau în ploaie și plouă cu găleata le-a venit o zicala din serial < noi nu suntem normali> și ori de câte ori îi mai spuneau acesteia de pățania lor mai băgau și această zicala. Lui Niky nu-i venea să creadă cât de fericit este dar și cât de fericită este Ariana căci se vedea pe chipul ei cum emana fericire, în sfârșit ajunsase lângă ea,în casa ei,o putea strânge în brațe,o putea atinge și uitând pentr-un moment de acel coșmar. Tot povestind ei câteva ore, făcând glume privind pozele lui Ariana nu și-au dat seama că se făcuse miezul nopți, iar acesteia îi venise somn. Pentru că nu putea să doarmă cu Niky i-a dat perinica ei cu care adormea ea în brațe seară de seară l-a sărutat dulce și le a zis noapte bună,plecând în cealaltă camera.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!