poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1610 .



Înviere
personale [ ]
Dincolo de un pumn de oase Colecţia: texte si poezii religioase

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [marius niþov ]

2017-06-23  |     | 



Cei plecați din lume ne devin protectori, în măsura stabilirii unei legături sufletești pe acest pământ. E o revelație să primești informația că biologicul reprezintă doar un nivel de evoluție în Univers, asta e minunea dată când înțelegi dincolo de limite. Trecerea prin informația acestei dimensiuni materiale reprezintă educația necesară spiritului, energiei raționale din noi, pentru a urca sau coborî (în funcție de cunoașterea adevărului eliberator) prin dimensiunile luminoase sau întunecate. Desigur, pentru cei care nu văd dincolo de granița timpului, biologicului, decât relicve sau moaște, doar o mână de oase aruncate în pământ, mi-e dificil să-i lămuresc. Dacă le va fi dat, vor trăi confirmarea celor scrise aici, în acest timp tot mai sărac spiritual. Sărac într-o iluzie tehnologică scumpă, dar fără viitor. Venim din lumină, dar câți mai regăsim calea spre casă? În confruntarea cu partea degradantă, vicioasă, ispititoarea strălucire de moment, câți vom fi ca în parabola fiului risipitor, să ne trezim în timpul dat? Cuvintele acestea ale ispititorului către Cel care a învins moartea, le vom auzi tot timpul: “Dacă te închini înaintea mea, toate împărățiile lumii ți le voi da!” Ce ispită, să-ți irosești libertatea de cunoaștere a multelor lăcașuri din Univers pentru un bilet de vacanță pe pământ? Și logic, chiar mărimea Universului ar trebui să ne lumineze sau cel puțin să ne dea de gândit, dacă vrem să ieșim din primitivismul concepției fataliste a pumnului de oase. Cred!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!