poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1566 .



Concursul internațional de creație artistică Trofeul "Aripi de primăvară"
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [MyMosys ]

2016-03-05  |     | 



Trofeul „Aripi de primăvară”

Liga Scriitorilor Români – Filiala Mureș, în parteneriat cu Fundația Transilvană ALPHA – Tg.Mureș, organizează în perioada 15 martie – 7 mai 2016, concursul internațional de creație artistică pentru copii „Aripi de primăvară”.
Concursul se desfășoară pe două paliere, unul de creație literară iar celălalt de creație plastică și are cinci secțiuni, delimitate pe grupe de vârste:
• - 6 ani;
• 6-10 ani;
• 10-14 ani;
• 14-18 ani;
• 18+ ani (lucrările celor mari pentru cei mici)
Creațiile literare, redactate cu diacritice în format Times New Roman, la 1,5 rânduri și cu corp de literă 14, vor fi transmise până la data de 29 aprilie pe adresa de email [email protected] sau utilizând serviciile poștale la adresa fundației: Fundația Transilvană ALPHA, Tg.Mureș, Aleea Vrancea, nr.1, CP 540517, jud.Mureș, cu mențiunea “pentru Trofeul ARIPI DE PRIMÃVARÔ și cu specificarea secțiunii în care se înscrie lucrarea.
Creațiile plastice (desene, grafică, pictură, colaje, fișe, etc.), realizate prin orice gen de tehnică pe format A4, vor fi transmise până pe data de 29 aprilie 2016 pe adresa de email [email protected] sau utilizând serviciile poștale la adresa fundației: Fundația Transilvană ALPHA, Tg.Mureș, Aleea Vrancea, nr.1, CP 540517, jud.Mureș, cu mențiunea “pentru Trofeul ARIPI DE PRIMÃVARÔ și cu specificarea secțiunii în care se înscrie lucrarea.
Toate lucrările vor fi însoțite de o fișă personală a participantului la concurs, care va conține următoarele date:
• Nume și prenume participant
• Adresa de domiciliu
• Nr. Telefon
• Adresa email
• Vârstă (unitatea de învățământ, clasa/grupa, îndrumător – unde este cazul)
• Acordul dreptului de publicare a materialului participant în concurs
• Fotografie (format .jpg pentru cele transmise pe email)
Data limită a depunerii lucrărilor este 29 aprilie 2016. Jurizarea se va desfășura în perioada 29 aprilie – 5 mai 2016, iar rezultatele finale vor fi comunicate până la data de 6 mai 2016. Atribuirea premiilor va avea loc într-un cadrul festiv, în data de 7 mai 2016, la sediul Fundației Transilvană ALPHA.
Lucrările cele mai reprezentative, vor face parte dintr-o culegere care va fi pusă la dispoziția participanților, cititorilor sau oricărei categorii de solicitanți, la sediul Fundației Transilvană ALPHA din Tg.Mureș sau prin intermediul Ligii Scriitorilor Români – Filiala Mureș.
Vă invităm deci, dragi copii, părinți, frați, surori, mătuși, bunici, cadre didactice, sau pur și simplu persoană care știe că are un talent literar sau plastic, fie că sunteți în țară, fie că valurile vieții v-au purtat pe alte meleaguri, să ne încântați cu viziunea voastră asupra primăverii în toate sensurile ei posibile.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!