poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1251 .



Solilocuri(II)
personale [ ]
aforisme

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2016-01-22  |     | 




. Ambițiosul e acela care înfăptuiește totul, fie și până în faza de dorință.

. De multe ori, în viață, preferi să te pleci, nu să pleci.

. Fericirea, ca și mâncarea bună, îngrașă.

. La analizele de laborator, mii de microbi, viruși sau bacterii s-au descoperit colcăind pe bani. De parcă ar mai fi fost nevoie de încă o dovadă că banii sunt murdari!

. Opinolog: expert în datul cu presupusul.

. Din eroare genetică, pare-se, balanța demografică înclină în favoarea proștilor.

. Cu toții apreciem satira, dar niciunul nu se simte vizat.

. Implantul de păr e tot mai des folosit. Pe când și implantul de inteligență?!

. Pentru un tată iubitor, cât mai mulți copii sunt bineveniți, dacă provin de la mame diferite.

. Își dă „arama” pe față, duhnind puternic a cocleală.

. Se simte tot timpul furat; își recunoaște viitoarele idei în fiecare antevorbitor.

. Nimeni nu iubește bătrânețea; când ajunge însă în brațele ei, nu se mai poate desprinde.

. Somnul națiunii ne creează insomnii.

. Păsările cerului dau concerte gratuit; de mâncare însă nu se plâng.

. Viața are sens atâta vreme cât omul nu știe de unde vine și încotro se îndreaptă.

. Există două lumi paralele: lumea mea și lumea noastră.

. Nu pun bani la saltea. Vreau să am sentimentul că nu sunt iubit pentru bani.

. Viața trebuie să fie un echilibru între ce-i ceri și ce-ți oferă.

. Prostia nu e moșia nimănui.

. Lupta cu sine este, de regulă, o luptă pierdută.

. Statul de drept s-a întărit: și-a intensificat lupta împotriva corupției unora.

. Scriitorii mei preferați? Păi să mă gândesc... Ronaldo, Zidane, Platini...

. Buruieniș, viață în pustiu.

. Din filozofia păstăii de fasole: viața? viață legată cu ață!

. Orice efort, cât de mic, e neprețuit pe caniculă, îl plătim cu sudoarea frunții.

. Numai întâlnind și oameni răi, îți dai seama cum ai fost tu sau cum ai vrea să fii.

. Cel mai rău, când lenevești, e că nu știi când o să termini.

. Chiar dacă peste lume se lasă întunericul, fă tot posibilul pentru a scoate la lumină cât mai mulți oameni.

. Când te reverși de propria-ți suficiență, greu îi mai oferi ceva sufletului.

. Un aforism renumit nu e cel emis de o minte ageră, ci acela care rezonează în cât mai multe universuri.

. Toate greutățile unei vieți, luate laolaltă, nu cântăresc cât lespedea mormântului.

. Cu o suflare alături, și aerul din cameră e mai respirabil.

. Exigența față de alții e precum crivățul și gerul, exigența față de sine e ca vântul de primăvară.

. În politica de cadre, zâmbetul e preferat, rânjetul e promovat.

. Regretul nu e leacul, regretul e pansamentul.

. Puritatea caracterului în carate de modestie se măsoară.

. Mintea e farul care luminează calea, inima e „gipiesul”.

. Schimb convenabil: haina de pe mine pentru haina celebrității.

. Orice om de rând aspiră la statutul de om ieșit din rând.

. Starea ta de bine se răsfrânge și asupra celor din jur, așadar prioritatea lor ar trebui să fie grija față de tine.

. Pesemne am îmbătrânit, merg conștiincios la votare.

. Nu eu mușc, ci șarpele din mine!

. Imaginea de sine se creează și prin selfie, nu doar prin fapte mărețe.

. Scriitorul în pană de inspirație e ca omul intrat în moarte clinică.

. Nepotrivirea de caracter duce la divorț; dar și potrivirea de caracter duce la despărțire: din plictiseală.

. Unii strâng bani să le ajungă și pentru ziua de mâine, alții să aibă mai mulți decât vecinul.

. Omul condus de hazard e ca avionul setat pe pilot automat.

. Numai bucurându-te de puținul pe care îl ai, vei gusta fericirea.

. Nu încerca să fii perfect că poate reușești!

. Dacă interlocutorul ne zâmbește frumos și ne aprobă politicos, atunci suntem fermecători când batem câmpii.




.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!