poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1291 .



Solilocuri(I)
personale [ ]
aforisme

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2016-01-11  |     | 



. Pentru un pumn de arginți, mulți ar fi în stare să dea tot aurul țării!

. Prin rațiune poți cunoaște lumea. Pe tine însuți mai puțin.

. Grijile ne tot apasă, până ce nu ne mai pasă.

. Lumea trebuie să corespundă visului comun, nedeformată de coșmarul unuia sau altuia.

. Dând la spate necazurile, instinctiv le facem loc altora.

. Răutăcioșii pe unii îi contaminează, pe alții îi ambiționează.

. Biciul limbii ustură la inimă.

. Poarta spre niciunde e larg deschisă oricui.

. Prieten îți e acela care îți vrea binele, iar aliat, acela care nu-ți vrea răul.

. Oglinda nu te minte, e numai invidioasă pe frumusețea ta.

. Bălăriile își scot capul din șanț; când nici nu te aștepți, din gura omului.

. Poți urî până la moarte, dar să iubești poți până dincolo de moarte.

. Poveste dusă până în mormânt este iubirea, dacă nu cumva ia sfârșit chiar în noaptea nunții.

. Vezi cum păcatul calcă a popă?!... Poate vorbesc cu păcat.

. Eșecul ar trebui să fie numai pod peste o apă.

. Lucrurile bune mi se întâmplă și datorită altora, nu numai datorită mie; lucrurile rele mi se întâmpă numai din cauza altora, nu și din a mea.

. Reușita în viață, ca și la școală, este rodul lecțiilor învățate.

. La capătul răbdării și puterii, stă la pândă o nouă încercare.

. A căpătat certificat de nevăzător: și-a vopsit bastonul în alb.

. Alaltăieri am fost rău. Ieri am fost bun. Astăzi nu sunt eu.

. Mare sărbătoare la el acasă: își primenește sufletul!

. Golul, ca și povara din suflet, atârnă la fel de greu.

. Când răcește, omul se tratează cu carmol, când se răcește, este tratat cu formol.

. Zâmbetul înseninează chipul, luminează spiritul, dar și camuflează chinul.

. Ca să te vezi exact așa cum ești, pune-ți pe nas ochelarii rivalului.

. Moartea: nonsensul care dă sens vieții.

. Atunci când viața ta nu merge atât de bine pe cât ți-ai dorit, bucură-te de binele celuilalt ca și când ar fi al tău.

. Să spui celor din jur ceea ce vor să audă, numai dacă tu crezi în ceea ce le spui.

. Puțini sunt cei care mă iubesc cu adevărat. E de apreciat însă că sunt sinceri, fiindcă ei știu că nu am atâția bani încât să merit iubirea lor.

. Pe caniculă, doar lacrimile mai udă pământurile, nicidecum sistemele de irigații.

. De frica fricii, ne evităm până și pe noi înșine.

. Părerolog: un om cu păreri, dar fără opinii.

. Viteazul luptă sub drapel, falsul critic sub pseudonim.

. Analistul politic emite adevăruri verificabile, dar pe care, din păcate, nimeni nu are timp să le verifice.

. Succesele altora ne deschid ochii, ale noastre, ne orbesc.

. Mai bine ca acasă, nu se doarme decât la sala de lectură.

. A te umili în dragoste e totuna cu a te înnobila.

. De teamă să nu dau în gropi, evit asfaltul.

. Eu sunt cel ce sunt, nu și cel ce fac.

. Când ridici tonul, îți exerciți neputința.

. Cel mai sigur loc din lume este cel din inima ta.

. Încă o farmacie apărută sporește numărul de ipohondri.

. Prieteniile pot fi îndelungate, dar nu fără de sfârșit.

. Dacă azi primești o palmă cu zâmbetul pe buze, mâine pregătește zâmbetul pentru a primi două.

. Nu putem vorbi de trădare acolo unde nu a existat jurământ de credință.

. Trăim în secolul fricii. Ne este frică de oameni, de animale, de țânțari, de lighioane, și ne ferim cât putem, dar, niciun moment, de noi înșine.

. Progresul tehnologic e acel motor supraturat al omenirii.

. Bălegarul de grajd îngrașă soluri, gunoiul menajer, conturi.

. În viață, ca în circulația rutieră: una e să depășești și alta să fii depășit.





.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!