poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 676 .



Rutină matinală
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [KOSTEA ]

2015-02-27  |     | 



Există o perioadă cenușie în fiecare dimineață în care, până ce primele molecule de cafeină străbat bariera hematoencefalică, sunt încă nehotărât dacă
a) să mă bag la loc în pat, ca un om liber
b) să izbucnesc în lacrimi ca o fetiță
c) să verific priza cu cuiul
d) să continui să încerc să mă îmbrac și să îmi amintesc unde am pus mașina
De obicei, deși regret, aleg punctul d.
Este momentul în care răsfoiesc gazeta matinală – adică facebookul, contând pe faptul că voi găsi suficiente pisicuțe, cratițe cu mâncare și citate morivaționale pentru femeile între două vârste cât să găsesc în drumul spre servici o alternativă valabilă.
Două postări deosebite m-au înviorat totuși astăzi.
În prima, care a picat și bine, pe WC, l- am văzut pe un vechi prieten, Nicolae, astăzi plecat dintre noi, surprins pe film cu soția în unele din momentele sale de intimitate. Pentru un președinte, secretar general al partidului și filozof cu dicție peltică omul se pare că juca în timpul liber volei, sau mai bine zis stătea grămădit sub fileul pe care îl zguduia de fiecare dată când i se pasa. Când nu i se pasa se lăsa, probabil, cu pușcărie ca și în momentele în care vreun inamic al poporului pretindea punctul, neînțelegând că, la fel ca la fotbal, toată șmecheria este să scuturi plasa. Un alt cadru ni-l arată împreună cu soția la mare și o privire superficială asupra doamnei, așa cum arăta ea în floarea vărstei cu ochelari de soare și budinei de plajă, ne arată că omul, dacă i-o punea la două trei zile, a fost un gen de erou care merită respectul și compătimirea noastră. Cei doi se bălăceau și se stropeau ca două rățuște, ce e drept urâțele și numai întâmplarea că rechinii ocolesc Marea Neagră de atâta vreme a făcut ca prietenul lor de aruncat cu cerculețe, Ion Iliescu, să trebuiască să aștepte ani buni până să fie, cu înțelepciune și democratic, ales președinte.
A doua postare se referea la un alt fost șef de stat, la fel de simpatic, domnul Traian Băsescu și la iminenta lui condamnare cu executare. "O veste bună" am gândit eu și "la mai mare", până ce am văzut că sursa informației era totuși o persoană, teoretic ziarist, de la Antena 3. Întrucât ăștia nimeresc adevărul mai rar decât nimerește un arcaș miop cu parkinson ținta m-am dezumflat rapid și am decis că probabil acesta va ajunge la pușcărie cam în aceeași zi în care Ponta va fi ales președinte.
Așa că am luat-o teleap teleap spre mină, bucurându-mă măcar de realitatea incontestabilă a faptului că totuși astăzi este vineri.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!