poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1525 .



magie
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [MyMosys ]

2014-12-16  |     | 



Crăciunul este o magie în sine și orice ar spune, oricine, eu cred că magia se învață, acasă, la școală și în toate locurile pe care le atingem în viața noastră. Crăciunul este dăruire, tradiție, credință și bunătate. Crăciunul este împărtășirea unor experiențe frumoase și profunde, care nu trebuie ocolite sau ignorate. În acest spirit, cadrele didactice de la Gimnaziul "Dacia" din Tg.Mureș, au creat pentru elevi, un cadru unic, atins de magia Crăciunului, prin care să învețe voluntariat, dăruire, hărnicie, tradiție și iubire față de aproapele lor. În sala de sport a școlii, a fost deschis un târg de Crăciun, la care au fost expuse podoabe lucrate manual de către copii la atelierele de "Arte vizuale". Aceste podoabe au fost achiziționate tot de către elevi, cu scopul de a strânge fonduri suficiente pentru utilarea săliide sport cu echipamente sportive. Să nu uităm că nu este un caz singular de astfel de activități. Anul trecut s-au colectat capace de la pet-uri de plastic, în vederea sprijinirii unui copil de la casa de copii. Așadar, înainte de a intra în vacanța sărbătorilor de iarnă, copiii s-au bucurat de un târg real în incinta școlii, iar în apropierea sărbătorii sfinte, marți, 16 decembrie 2014, cu sprijinul Primăriei Tg.Mureș, care le-a pus la dispoziție sala elegantă de spectacole a Casei de cultură "Mihai Eminescu", au organizat un spectacol cu intrare liberă, destinat părinților, bunicilor, fraților și cadrelor didactice, spectacol la care s-au făcut donații în scop similar cu cel al târgului de Crăciun. Copiii au dăruit, cu emoție maximă, nu numai colinde publicului care a cântat alături de ei, ci și un veritabil spectacol care a implicat dansuri populare, balet, scenete și melodii cunoscute, susținute de o percuție delicată, asigurată de câțiva profesioniști. Crăciunei și Crăciunițe, oameni de zăpadă și zeci de fulgi, au sărbătorit spiritul Crăciunului, demonstrând, încă odată dacă mai era nevoie, că tradițiile nu pier și că sărbătorile de iarnă sunt cele mai îndrăgite sărbători din an, care trebuie să ne învețe pe toți să fim mai deschiși și mai buni unii cu alții!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!