poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1303 .



Gânduri(XXIV)
personale [ ]
aforisme

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2014-04-13  |     | 



. Tăcerea, purtătorul meu de cuvânt.

. Suntem aceiași oameni ca în epoca de piatră, doar confortul interior ni s-a îmbunătățit: am devenit mai nesimțitori.

. Câinele-de-lângă-tine latră, câinele-din-tine mușcă.

. Dacă vrei să triumfi, învață să te lași învins.

. Avem o viață privată de care știe o întreagă lume și care, de cele mai multe ori, ne îngroapă, și avem o viață filantropică de care nu știe nimeni și care ne înalță.

. Moșie fără hotar este prostia.

. Libertatea, nu te naști cu ea; o obții prin tine și de la tine.

. Omul singur e liber ca pasărea cerului... cu o aripă frântă.

. Putem uita în viață multe, însă mai greu neîmplinirile.

. Ajuns undeva, nu înseamnă ajuns la destinație.

. Omul înfumurat e ca un horn înfundat.

. Poziția socială nu atestă valoarea omului, îi face însă prețul.

. Pentru nechemați, misiunea lor pe pământ se încheie înainte de a se naște.

. Libertatea n-o poți captura și nici încătușa; își schimbă mereu chipul și adresa.

. Unora le priește când sunt mieroși în interes personal, dar și când sunt violenți în slujba altora.

. În ochii lumii, dacă taci și îți vezi de treabă, nu ești bun de nimic; dacă urli și arunci cu pietre, ești demn de respect.

. Glorificarea imposturii e totuna cu defăimarea virtuții.

. O zi pierdută e o zi în care n-ai făcut mult mai mult.

. Și îngerilor, tot din complexul de inferioritate li se trage agresivitatea.

. Numai acela care a cunoscut suferința prin boală poate deveni mai blând, mai iertător; în mod accidental... tămăduitorul.

. Când cad de la Putere toți se consideră victime și se pregătesc pentru clipa răzbunării.

. Pofta de putere, ca și necesitatea de a bea apă; excesul de putere, ca și vremea secetoasă.

. Cât de mulți, proștii au menirea lor pe lume: să-i facă pe cei și mai mulți să se creadă inteligenți.

. Noi suntem clipa; prostia, eternitatea.

. Îndreptățite elogii aducem, nouă înșine.

. Scopul: fructul din poalele pomului la care nu ajunge prostul.

. Inteligenți inconsecvenți s-au mai văzut, însă proști care își schimbă concepțiile, nu.

. Visul ne oferă ceea ce realitatea nu ne poate oferi: lucruri pe care niciodată nu ni le-am imaginat ca fiind frumoase.

. Prostul: inteligentul plin de sine.

. Toți pier politic pe limba lor de ticăloși.

. Când ajuți pe cineva, preiei asupra ta din suferința aceluia; și tot așa până ajungi un morman de suferințe și ai nevoie, la rândul tău, să fii ajutat; viața: jocul de-a suferința.

. Prostia are ochi buni, nu și pentru sine.

. Un spermatozoid greu găsește drum de a ajunge om, pe când un om are drum liber să ajungă neom.

. Boli comune oamenilor și animalelor politice: râie, jigodie, gripă aviară, gripă porcină, tuse măgărească, turbare...

. În noroiul moral se murdăresc fleții dar își spală obrazul descurcăreții.

. Nu există moraliști, ci oameni care vorbesc ceea ce trebuie ori ceea ce nu trebuie.

. Tehnologia și progresul: cazmaua și lopata cu care ne îngropăm de vii.

. Prostia nu cunoaște eșecul.

. Când prostia urlă de durere, nesperat de mulți îi vin în ajutor.

. Văpaia domolește iubirea, scânteia o întețește.

. Cu feștila nu-ți luminezi viitorul.

. Sub razele de soare și banalul ciob lucește.

. Nimicul strălucește și mai puternic în lumina reflectoarelor.

. În unele minți, până și licuriciul face lumină; în altele, nici făclia.

. Încrederea în oameni o capeți începând cu tine și o pierzi sfârșind cu tine.

. Prostia ta te determină să taci, prostia altuia te îndreptățește să urli.

. Întotdeauna prostia aparține celuilalt.

. Femeia știe ce să ceară de la dragoste; bărbatul știe ce să ceară de la femeie.

. Necesarul vieții ne vine de la Dumnezeu; surplusul, din porția săracului.

. Boomul îngrașă căpușele; criza economică, elefanții.

. Cum nu putem vindeca binele prin rău, așa nici guvernarea prin prostie.

. Dezastru, țelul guvernării la români?!

. Fericirea se cântărește în suferință, nefericirea în arginți.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!