poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 740 .



Ultimul 22
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [WingsForMyValentine ]

2014-04-02  |     | 



Prinde-mi cuțitul din mână și smulge-mi paharul cu otravă, oricum e gol.
Adormi lângă mine și nu mă lăsa să visez! Nu mai pot să văd fantoma privirii tale și otrava buzelor tale.
Nu mă lăsa să adorm, injectează-mi durerea, ține-mă în viață, în suferință, lasă-mă să mă agăț de speranța ce o lași în urma ta.
Rătăcește-mă în lipsa ta, lasă-mă să mă găsesc în această frică și solitudine.
Învață-mă să respir fără tine, ajută-mă să uit o viață, o lume, un Univers.
Rupe-mi acordul de chiară din cântecul inimii și lasă-mă orb, urcă-mă pe un nor și lasă-mă să-mi plâng ploaia.
Ascultă-mi ultima suflare și nu-mi uita zâmbetul, visează-ne iubirea și lasă ura să mă ucidă.
Descompune-mă în mii de voci triste, acoperă-mă în inocență și nu lăsa nimic să mă atingă.
Uită-mă în răsăritul durerii și iubește-mă în apusul sentimentelor.
Arde-mi privirea cu ochii tăi și trimite-mă în cele mai adânci coșmaruri.
Arată-mi pașii spre noi, aruncă-mă în cele mai adânci suspine și arde-mi drumul înapoi acasă.
Strigă-mi durerea și topește-mi lacrima ce ne distruge patul puțin câte puțin.
Adună-mi inima din cele mai adânci ape și arunc-o în focul soarelui, martorul dragostei noastre pure.
Sărută-mi tristețea și lasă-mă să zbor spre albastru cu aripi sfâșiate.
Minte-mi roșul ochilor și ascunde-ți glasul în umbra mea pentru nopțile cu lună plină.
Ascunde-te printre stelele singuratice și lasă-mă să îți găsesc gingășia sublimă în amurgul rece.
Distruge-mi zidul de îndoieli și închide-mi ochii cu mii de șoapte dulci.
Trezește-mă în vara noastră caldă și dăruiește-mi ochii tăi perfecți în lumea viselor mele singuratice.
Dă-mi ultimul sărut și ascunde-l în zborul păsărilor călătoare, să îl pot primi în acel martie al nostru, unic, minunat!
Fugi departe de gălăgia inimii mele și îneacă-mă în valurile sărate ce ne-au dus amintirile departe, unde nu le mai pot ajunge.
Râzi ca și cum ar fi prima noastră zi și plângi ca și cum nu te voi mai atinge niciodată.
Deghizează-te în noapte, așteaptă-mă să mă trezesc din lumea noastră și nu pleca!


Oricum, a rămas doar umbra, am murit...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!