poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1221 .



Sferă și cub
personale [ ]
maxime si reflectii Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2014-02-13  |     | 



1.Femeia dorită pătrunde adânc în gândurile bărbaților, care își schimbă traiectoria rectilinie în una orbitală, rotindu-se în jurul senzualității ei și le preface stările lăuntrice în efervescențe.

2.Prin cugetare intensă și vastă, sinele personal se dilată, își concentrează esența și interacționează cu imanența, stabilind un echilibru ființial.

3.Spiritul eliberat din închisoarea minții zboară spre interstiții și intermundii, ajunge în Spiritul divin care-l purifică și-l modelează în esențe cugetătoare ce sunt absorbite de mintea umană.

4.Din substanța poeziilor creăm aripi cu care zburăm prin univers, apoi ne reîntoarcem printre oameni, revigorați și energizați cu corpusculii veșniciei.

5.Sfera este simbolul perfecțiunii, al nelimitatului, ea adună în spațiul ei existențial risipirile, fărâmițările și dispersiile ființiale, în timp ce cubul care are muchii ascuțite înțepând ființa din care se scurge substanța neputinței și nimicniciei, este simbolul limitatului și mărginitului, iar laturile sale egale au dimensiunea sufletului, aceeași pentru toți.

6.Busola normalității stricată de iraționalitate, se învârte haotic și încontinuu arătând stările echivoce și anormale.

7.Golul căptușit cu spleen se întinde într-un spațiu lăuntric specific umplut cu substanța nefiindului, cu ipostaze de umbre și entități nefaste.

8.Densitatea vieții umple hiatusurile formate din timp mort, cu memoria a cărei voce ne spune ce cale să optăm pentru a crea un destin optim.

9.Într-o călătorie din exteriorul proiectat de rațiune înspre sine, am vizualizat holograma gândurilor ce individualizează ființa și fizionomiile tăcerilor interferând cu tumultul existențial.

10.Sufletul pus în cușcă și lăsat la voia întâmplării, este descoperit de copilul din noi, fiind purificat de lumină.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!