poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 566 .



Din mine
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Steademai ]

2013-07-10  |     | 



Tu nu-mi salvezi decât marginile unui crez prea puțin conturat.

Prea complici lucrurile, mi-ai spus. Îmi era mai ușor dacă nu îmi spuneai amănuntele. Acum m-ai făcut să visez. Cum să ajung la tine? Când între noi sunt numai căi prăpăstioase? Mi-e mai bine aici, mi-ai spus. În solitudinea i-urilor fără puncte.


Mi-e seară de tine!Și, doamne, tare-mi plăcea să te protejez în dimineață. La fel ca atunci, mi-ai spus. Mi-e și de lună, că strălucea, incompletă. Mi-e mie binele cald, lângă tine! Ce repetabil moment, mi-ai spus! Unic repetabil...

M-am predat. Mi-am zis, mai degrabă...nu mă mai aștept la nimic! Doar astfel, să se întâmple totul! Imediat, vocile și-au cerut drepturile bine stabilite. Vulcanul autodistructiv, așteptarea automată, căderea autonomă, succesul autocritic. Auto. Mi-e că tot se întâmplă mașinal. Fără contestare, fără timiditate fățișă. Vulcanul așteaptă ca, în căderea-mi, să excelez din alte puncte de vedere. Mioape. Mărginașe. Miezonoptice.



Ești irepetabilă, mi-ai spus. A-ți cere prea mult sau prea puțin, ar demonstra una din ofensele adiționale aruncate la picioarele existenței fade. Te-aș fi prelucrat în grota umbrelor mele. În flăcările apusului. Dar ești incomensurabilă, mi-ai spus. Tot ce pot e să adaug, puerile, îndrăznelile, peste văpaia numită, generic, "noi".


E mai simplu să convingi că ești nebun decât că ești sănătos. Odată ce ești privit drept nebun, nu mai prezinți amenințare pentru nimeni. Și abia atunci, stârnești interes.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!