poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2068 .



Bookfest și Noi!
personale [ ]
Elegiile Casei Scriitorilor de Nicolae Popa

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nic pop ]

2013-05-28  |     | 




BOOKFEST și NOI!



Vineri, ziua de 31.05.013. Ora 00.17, aproape de chindii, ca sa nu zic aproape de miezul nopții!

Acum 10 ani, după ce că îmi apăruse volumul de versuri ”Careul cu raci” am intrat pe poezie.ro, ude m-am simțit, cu poeziile mele, la fel de bine precum, de-o pildă, cum s-ar fi simțit și nevăzutul printre nevăzuți. Conforabil, adică. Problema a apărut mai târziu, când a fost să adun de-o carte. Și uite că, exact după zece ani, am și adunat-o. Cu o precizare: A fost imposibil fără primele mele poeme de pe poezie.ro. Ba chiar am lăsat cu buna știința pe poezie.ro câteva poeme din 2003, exact așa cum arătau ele pe atunci, cu toate comentariile deosebiților mei prieteni din acea perioadă - să se vadă că sunt la fel de deosebiți și apreciați de mine și acum, în 2013.

Pe scurt, Vă invit să vedeți ce s-a ales din tot ce-am scris pe siteuri literare și pe oriunde,dar mai ales cu deosebită insistență pe poezie.ro întru bucuria celor scrise azi și în toate timpurile. În acest luminiș patetic, de netrecut pentru cei ce încă mai cred și în sentimentalisme ordinare, de la om la om: o invitație la Bookfest, cu tot ce-am adunat din 2003 încoace cu părerile Voastre de bine, dar și cu regretele de rigoare, ale Voastre precum și ale mele, să ne vedem la Standul Editurii Vinea în toate zilele de târg de carte ”Bookfest”, inclusiv vineri, 31 mai, orele 17.00, unde vom vedea ce mi-a ieșit. Deocamdată, nu am văzut cartea decât în varinată electronică precum o puteți vedea și voi până la…, ceea ce e f.b. Mari și deosebite semne de apreciere pentru poezie.ro, care m-a ajutat să trec prin acești 10 ani cu mersul încetinit dar, sper, adecvat mersului poeziei în general!

Eu / cu aprecieri deosebite pentru poezie.ro - N.P.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!