poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 713 .



Întrebare în miez de noapte
personale [ ]
Poeme de demult - CH11

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Th3Mirr0r ]

2012-12-12  |     | 



Poeme de demult


***

Întrebare în miez de noapte


Răspunsuri găsite, adânc, în mintea cuiva, atunci când se uită la cer, deasupra și dincolo de ceea ce cunoaște… cu ușurință, Moartea … pășește pe pămant. Unii oameni uită de virtute, de dragoste , iar alții oftează - li se aude sfârșitul, într-o ultimă suflare... Doar - doar de vor realiza ce greu e să strângi bunătate! Dar ce ușor le este să adune nebunie… Nebunia celor ce cred și sunt numiți nebuni… Of, dar pentru ei Totul e atât de ușor! Ei pot zâmbi, pot râde, dar au realizat câte momente și-au părăsit, din viața lor? Când nu le pasă, își uită sufletul , născându-și un coșmar, cu gând de a-și atinge scopul. Cu mândrie, vor spune că sunt puternici. Of, dar ce amarnică este așa-numita "alegere" a lor și gresesc! Păcat… unii dintre noi știu ce s-ar întâmpla! La întrebarea ta, răspunsul era clar!...
Ar trebui să știi… Noaptea cade, spui o rugăciune.Următoarea zi ar trebui să fie una fericită. Deci, găsește-ți fericirea în tristețe, iar lacrima ce ai lăsat-o sa cadă din ochii tăi melancolici va fi astrul viitor al zilelor însorite.Uită prin a nu uita, adună prin a nu păstra, Iar aici, va fi vazută virtutea. Până și lacrima ta va fi una de bucurie - un indiciu… Un indiciu spre locul unde fericirea poate fi găsită, unde nu există nici o amărăciune, nici pentru mândrie… Ai întrebat de cuiva îi pasă de soartă? De ce stai acum, întrebându-te, dacă deja ți-am răspuns? Atunci, cum cineva ca tine, ce are credință, naște indoială? Mai bine zi o rugăciune către Domnul nostru Iisus și… lucru bun vei fi înfăptuit… Iar cei duși spre rătăcire, poate vor face ca și tine - să se roage…
Iar acum, o nouă zi…
Însăși sunetul vocilor de dincolo, se pierde în ceață…



©Th3Mirr0r




.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!