poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 708 .



Încă mă gândesc la tine, Joy Marie
personale [ ]
Poeme de demult - CH4

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Th3Mirr0r ]

2012-12-08  |     | 



Poeme de demult


***

Încă mă gândesc la tine, Joy Marie


Încă mă gândesc la tine, cea mai dragă dintre toți Prietenii mei, Joy Marie…
Ai rămas doar cuvinte scrise pe o coală de hârtie, pentru unii… însă pentru mine reprezintă amintirea unei femei iubite, din trecutul meu, larg precum cerul, adânc precum marea, umplându-mi ochii cu lumina sa...
Fie ca anii să se schimbe în jurul nostru, iar într-o zi, fiind bătrân, să-mi amintesc cuvintele sincere, în scrisorile noastre, spuse! Vom fi undeva, pe o bancă, zâmbind, ascultând chemarea vântului. Ca un sunet de nai, frunzele, în agitația lor, va să facă zgomot, căzând ușor, ușor, jos... Nu a fost alegerea lor, de a rămâne acolo, pe pământ; a fost legea și felul de-a fi al naturii ce a strecurat în norii ploioși ai toamnei cele șapte culori de curcubeu. Dar ploaia… s-a oprit… în acele zile…
Tot îmi voi aduce aminte de tine, Draga mea Prietenă, Joy Marie… Cu aceiași ochi voi privi la tine, curios precum un prunc, să văd de rugăciunea către Domnul nostru, pentru tine, a adus pace și fericire, în viața ta...
Încă mă gândesc la tine, Joy Marie, ca în trecut, zi de zi, dorind în unele moment să fiu lângă tine, să te țin în brațe, șoptindu-ți aceste cuvinte:
" - Te iubesc, Joy Marie, draga mea Prietenă; Vreau să fiu cu tine, precum vrei și tu" ...
O să fiu pe o bancă, atunci când bătrân fiind, voi privi cerul; amintindu-mi trecutul meu, voi zâmbi, găsind din nou fericirea, înainte de-a muri. Între timp o să-mi trăiesc viața așa cum este. Ce minunată devine, atunci când îți permiți să iubești!!!
Ajung să oftez, privind la cer, deasupra, cugentând la momentul când îmi voi închide ochii... Îmi voi vedea apoi o Prietenă, din trecut, fericită; o să știu atunci că rugăciunile mi-au fost ascultate și încă o dată, voi zâmbi știind că voi urma o altă viață acolo, lângă cascada mea iubită... Apoi, privind către apă, voi șopti o chemare… va fi același sunet de nai, privind dincolo de lumea ce am cunoscut-o. În acea clipă, voi recunoaște ceva: Pacea ce a fost gasită, din nou, din nimic... Dar încă mă voi gândi la tine, Joy Marie...


Filă din jurnalul sufletului meu, dedicată pentru Joy Marie G. Solomon



©Th3Mirr0r



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!