poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1472 .



Tango
personale [ ]
proza usoara-erotica

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mayia ]

2005-09-08  |     | 



Tango

El si ea. Cinci ani de casnicie. Se decid sa-si ofere o mica iesire pentru aceasta ocazie. Sa fi avut in jur de 28, poate chiar 30 de ani. El..un tip normal, bine facut, bun sot si gospodar. Fara pretentii de ordin analitic sau psihic...sau de acest gen. O imaginatie limitata si un caracter rezumat la patratelul unei casnicii mai mult decat obositoare datorita lipsei de intensitate ce o guverna. Idealul pentru o fetita cuminte de la tara, frumusica si imbujorata pe toate partile...care sa-l astepte cu masa pusa si cu fustita ridicata in frumosul pat conjugal. Ce vreti mai mult de atat? Paradisul pe pamant. Si banuti pe masa, si harnic si cu apetit...si posesiv si inebunit dupa funduletul nevestei...

Ea...ce credeti, este fetita cuminte de la tara? Poate....nu stim inca, dar vom vedea. Ea...o femeie frumoasa, poate in alt context cu mari perspective, foarte curtata de barbati...si cateodata si de femei...spre disperarea sotului care nu vrea sa-si piarda trofeul...O femeie dominata de ratiune, o morala de pe vremea lui Mircea cel Batran si principii bune si sanatoase asa cum vazuse acasa la mami si la tati. Daca nu ar fi venit Revolutia probabil nici nu ar fi facut sex inainte de a se marita. Nu de alta, dar nu se cuvenea. O frumusete cu un urias potential atat psihic cat si erotic...dar inoroita si ingladata de principiile si opiniile altora. Intr-o lume dominata de culori de toate felurile, simtamintele si trairile ei erau albe si negre. Drama acestei femei era oboseala. O oboseala psihica de a face eforturi sa nu incalce toate aceste mici reguli inconjuratoare...chiar daca mintea ei mai zbura din cand in cand...pe ici...pe colo...Trairile ei interioare erau colorate....dar efortul de a le face albe si negre ...o imbatranisera cu mult peste anii ei...

Ajunsese in acel moment ...sa nu mai reziste agoniei...si de o vreme incoace simturile strigau dupa altceva...Avea puternicul sentiment ca ceva urma sa se intample. Dar avea sentimentul asta de ani de zile...si niciodata nimic nu se intampla. Sau cine stie cate se intamplasera ...pe langa ea...Dar de data asta ajunsese la varsta coacerii...Femeia din ea...urla dupa intensitate...dupa trairi ravasitoare...dupa atingeri arzatoare...dupa extaz...dupa un gram de nebunie...Fusese intotdeauna o buna sotie....dar niciodata o adevarata femeie...Oare din cauza plafonarii...a unei alegeri prea timpurii si nicidecum potrivite cu ea...ea cea adevarata...nu imaginea prefabricata pentru ochii celorlalti....ea asa cum era acolo...in interior...Isi dorise stabilitatea si siguranta unui mariaj....cum poate toate femeile si-o doresc la un moment dat...dar nu alesese oare prea devreme...? Poate de teama de a se cunoaste ...poate pentru ca daca ar fi ales sa se cunasca...sa se dezvolte...nu ar mai fi vrut acest lucru....cine poate stii...? Vom vedea...

Daca am incerca sa facem o mica comparatie a ei cu o bucata muzicala....sa zicem ...ca era ca o melodie foarte buna...dar cantata de o voce foarte proasta...Efectul....vi-l puteti imagina si singuri...Mai puteti retine melodia...sau va vine in ureche decat vocea care va zgarie timpanele...? Vedeti...intelegeti ce vreau sa spun...
...................................................................................................................
Asadar, decid sa iasa sa sarbatoreasca frumosa casnicie. Aleg un local proaspat deschis...unde nu mai fusesera pana atunci...la marginea orasului...un local cu specific rusesc de toata frumusetea...facut pe tiparul celor vechi si autentice...unde orchestra canta live...oamenii erau plini de viata...iar discutiile dintre cele mai elevate...O alegera buna pentru ea...dar nepotrivita pentru el. Seara promitea multe...

Fusera condusi la o masa...cumva foarte aproape de locul unde se afla pianul...si unde canta de altfel si cocheta orchestra...Era fascinata de forfoteala vietii de acolo...muzica ii puse simturile in miscare...o muzica de cea mai buna calitate...putin cunoscuta ei...votca tonica o ajuta sa simta mai bine oaza aceea mica de nou si vechi in acelasi timp...de cunoscut si necunoscut...Ar fi vrut parca sa treaca in timp o suta de ani...si sa se bucure un pic de acele vremuri...Poate ar fi fost mai potrivita pentru atunci...Incepu...usor ..usor...sa se detaseze...si deja nici nu mai auzea vesnicele monologuri ale sotului despre componente calculatoresti...sau despre cunostinte ...plictisitoare deja pentru nevoile ce se stransera in ea de atata amar de vreme...si parca vroiau sa erupa...
Nu se mai putea...era prea aproape...ceva trebuia sa se intample...macar o data...dar sa se intample...Simtea ca explodeaza...totul din ea ...striga cu disperare dupa necunoscut....dupa intens...dupa necesitatea unei dorinte...a unei atractii...Avea tot ce-si dorise vreodata...dar simtea ca nu are nimic...

Adevarata muzica incepu....pe ritmuri tulburatoare...tangoul .infirbanta mintile mesenilor....Era o ruptura de ritm...fata de ceea ce se cantase pana atunci...Parca in ciuda ei...al carei sange simtea ca i se amesteca in vene...Toata lumea era cu privirile atintite spre culise...unde se intrezareau doua umbre care parca promiteau ceva...Intai iesi ea...parca azvarlita din bratele cuiva...ramase pe loc...isi astepta conducatorul ...usor vulnerabila si nesigura...Frumoasa...foarte frumoasa...mignona...par lung si ondulat...pe spate...culoarea coniacului...si parca rupta din ritmurile muzicii...Apare si el...Cu o masca ce-i acoperea ochii...costum negru...camasa bej...deschisa la gat...par negru..dat peste cap...O eleganta desavarsita ...o prezenta impunatoare....sau poate muzica il facea ii dadea acest aer...Cert este ca parca pentru ei se compusese...Si incepu vartejul dansului pasiunii...al vanatorului si vanatului...al simturilor amestecate...

Era inmarmurita...de frumusetea personajelor...de ceea ce simtea in ea...de muzica innebunitoare...Un soc ingrozitor ii amuti ratiunea...cand ii simti ravasitoarea privire atintita asupra ei...Parca ii penetra strafundurile...Se simti brusc dezbracata in fata lui...Parfumul lui ...ii amorti simturile...in timp ce-si conducea partenera ...printre mese...pe ritmurile tangoului...ingrozitor de pasional...Un parfum amestecat...de masculin si feminin...Ii observa mainile...fine...gratioase...neobisnuite pentru un barbat...aliura de felina...o siguranta de sine care o intriga ingrozitor...o piele atat de fina...atat cat putea distinge...O mai privi odata...o cutremura...erau atat de intensi acei ochi...sub acea masca...O subjuga...isi dorea sa i se supuna....macar pentru o secunda...Acea subjugare de care nimeni pana atunci nu reusise ....sa o subjuge cu propriu-i acord si vointa...de placere...de nevoie...de disperare...de foame dupa dorinta si indeplinirea ei...Se simtea ingrozitor de atrasa de el...si cu greu se mai controla sa stea cuminte la masa...si sa se stapaneasca...sa puna in fata ratiunea...

Ceva se intampla...nu era in firea ei...se cunostea ca o femeie greu de impresionat...si accesibila...poate rece...Ce simtea acum...o rasturna cu totul...o ravasea...Poate era doar muzica....sau poate dansul atat de expresiv...dar totusi...acei ochi...o chemau...gratia miscarilor...a mainilor...trezisera in ea dorinte ascunse...si bine pastrate...Simtea o ingrozitor de dureroasa nevoie de a fi atinsa de acele maini...de a i se plimba pe trup...si in trup...Si gura....buzele...acele buze carnoase...care o imbiau parca la saruturi fierbinti...Ar fi vrut sa le muste....sa-si strecoare limba printre ele....sa le guste...sa le suga...sa-i sarute sanii...mainile...picioarele...genunchii...locul din spatele genunchilor...coapsele...Mii de fiori o incercau din toate sensurile...

Se trezi odata cu aplauzele publicului...Cei doi facura o reverenta....si se retrasesera la o masa...mai ferita un pic de public...dar poate intamplator sau nu...in vizorul ei...Il urmari discret...cum isi aprinse un trabuc...si cum cu o pofta ingrozitoare pufaia din el...Ar fi vrut parca...sa fie ea cea inspira acel fum de tigara...

Nelinistit parca...sotul propuse sa se retraga de acolo...era deja obosit si plictisit...La auzul acestei propuneri simti ca innebuneste...era ultimul lucru pe care si-l dorea...Se controla insa, cum ii statea in fire...il ruga sa mai stea timp de o tigara...cat sa-si adune simturile...(isi spuse in gand)....
La iesirea pe usa...o dorinta ingrozitoare de a intoarce capul...ii ardea mintea...Nu rezista...si isi intoarse capul...sa-l mai vada macar odata...Se topi insa cand vazu ca si el o priveste...Cele cateva secunde...dintre ei...promiteau multe...dar....disparu pe usa...

Racoarea serii o potoli...dar in ea insamanta o adevarata avalansa...Si masca aia....daca macar l-ar fi putut vedea ...
........................................................................................................................

O saptamana mai tarziu....El era la servici...de noapte...Ea se hotara sa se intoarca pe jos de la lucru...Plimbarea o mai racorea...dar nimic din ceea ce traise cu cateva seri inainte nu-i dadea pace...Se aseza pe o banca...isi aprinse o tigara...si ramase dusa pe ganduri....

Tresari...doua maini caldute...ii acoperira ochii...si o voce soptita ii spuse la ureche: „Ai incredere in mine!“...Se sperie un pic...si vru sa se intoarca...dar nu o lasa...simti acelasi parfum ca atunci...Totul se trezi din nou in ea...si ca hipnotizata se supuse...O lega la ochi....o urca intr-o masina...si plecara. Teama incoltise in ea....ce a apucat-o, a inbunit de-abinelea....ii era frica...ar fi putut sa i se intample orice...dar ceva din ea...ii spunea totusi ca nu despre asta este vorba...Se oprira...urcara trepte...auzi o usa cum se deschide si se inchide...acelasi tango...ca atunci...dadea viata incaperii...O dezbraca de haina...o ruga sa nu-si desfaca legatura de la ochi...cu aceeasi voce soptita...care-i inunda mintea prin tonalitatea atat de sigura si de calda in acelasi timp...Se supuse ca un copil mic...Se simtea atat de vulnerabila si de nesigura...atat de impotriva ei...incat simtea ca innebuneste...dar nu putea lupta cu ea...si se lasa astfel...la voia sortii...Isi simti mana in mana lui....si degetele li se impreunara...Ce subtiri erau...ai fi zis ca sunt de femeie...Cat isi dorise sa le simta...

O aseza pe o canapea....si ii puse in mana ceva de baut...ii aprinse si o tigara...si o lasa asa in deriva ceas de cateva minute...O privi...Era atat de frumoasa...Iar vulnerabilitatea si nesiguranta in fata necunoscutului o faceau si mai frumoasa...Riscase mult sa procedeze astfel...Si totusi....era aici...
Se simtea privita...nu stia de unde...dar parca o ardea....Nu putea sa-si inchipuie ce urma sa se intample...Era intru totul la mana acestui necunoscut...Il simtea foarte aproape, cumva in fata ei...Ii simti obrazul cald cum il atinge pe al ei...Tresari...de teama...si de placere...Amestecul asta o deruta si ravasea ingrozitor...nu putea controla nimic...Ce caldura...ce finete...O mai lasa un pic....muzica ii intra usor ...usor...in trup...in simturi...in minte...Simti cum o descheie la camasa....cum o dezbaraca...Incerca sa se impotriveasca....dar dorinta din ea...deja nu putea fi controlata....iar atingerile lui...erau atat de calde...si fine....si tandre...o linisteau...O dezbraca complet...si o lua...la dans...Ii simti buricele degetelor cum se plimbau pe coapse...pe talie...pe sani...pe gat...pe fata...pe urechi....Incet...incet...incepu sa se piarda in bratele lui...sa se lase in voia simturilor...care-i cotropisera trupul si mintea....Il lasa sa o invete...simtea ca asta isi dorea...iar odata cu el...se invata si ea....Trupul incepu sa-i arda de dorinta...buzele-i ardeau de nerabdarea sarutului...care intarzia sa vina...Le simti insa...pe spate....pe gat....pe coapse...ii simti limba...trecandu-i dintr-o parte intr-alta...a intretaierii lor...Senzatii necunoscute ei...ii ravaseau trupul...Pulsa din tot corpul...o ardea...ildorea ingrozitor...

O intinse...si o lasa un pic...Isi aprinse o tigara si se aseza langa ea...Simtea cum fumul expirat...ii acopera corpul...unde era...de ce s-a oprit...tocmai acum...Cu buzele intredeschise...astepta ....incerca sa-si controleze respiratia...dar cu greu reusea...Il simtea aproape ...dar nu stia unde...Muzica se auzea in ritmuri din ce in ce mai intense....dorinta-i crestea in pas cu ea....Ii simti limba cum i se strecoara printre buze...in sfarsit...cat il asteptase....un sarut cald...isi mangaiau parca buzele ...se contopeau...unele intr-altele...usor..moale...Era paralizata de placere....ce buze...incerca sa si le aminteasca.....cat de senzuale...cat si le dorise...Si acum le si avea...peste tot....calde si moi...peste sani...peste nurii intariti deja de o placere care promitea ca nu se va opri aici...peste degete....maini....glezne...Totul zvacnea in ea....O durere ...placuta...ii secatuia ascunsurile...simtea ca innebuneste...il dorea...si-l dorea acolo...acolo unde nicicand nu cunoscuse placerea...

Simtind-o parca...o saruta...o data...de doua ori...ii simti buzele pana in strafunduri...Se simtea atat de .....uda...parca plouase peste ea dintr-o data....Ii simti limba cum ii inconjoara frumosul... secret...in ritmuri moi si sacadate...calda...alunecoasa....serpuita....Simtea cum se sufoca de placere...tot sangele ii coborase parca in pantec...simtea ca se goleste de viata si se umple cu fiecare secunda care trecea....Ii simti degetele peste sfarcuri....Si in ritmul asta...minute intregi...simti cum se scurge viata din ea ........si o placere greu inchipuita ii lua locul....Cand crezu ca a respirat si

ultima gura de aer....o explozie a simturilor ii navali in tot trupul...sangele i se imprastia brusc prin toate venele....clocotea....fierbea....Niciodata...nu i se mai intamplase asta....Nu stia daca e moarta sau vie....tot ce stia era ca nebunia placerii ii inlocuise ratiunea...Pulsa...neobosit...si nepotolit...rauri ale placerii se scurgeau din ea...in jos...spre coapse...Dezvirginarea simturilor...o ravasi...Se simti sarutata...buzele lui aveau gustul ei de data asta...prelung....se pierdu in el....Ii lua mana si i-o duse acolo...i-o apasa usor....numai asa se putea linisti....Se ghemui in bratele lui....si ramase asa....topita...pierduta...parca il stia de o viata....cel putin il asteptase o viata.....
....................................................................................................................

Se trezi pe aceeasi banca....isi desfacu legatura de la ochi....Picase parca de pe alte sfere...Alaturi...un trandafir galben...si un bilet.....




Isi aprinse o tigara....isi dadu cateva clipe ...sa-si poata reveni atat cat se putea...il citi: „Te-am umplut.....acum esti bine. A ta.....“





....si astfel...in noapte...ramase inmarmurita pe acea bancuta....cu nasucul inspirand mirosul proaspat al frumoasei flori...cu biletul intre degete....resimtindu-se de mii de ori.....pierduta......regasita...cunoscuta....
necunoscuta....doar atunci....acolo.....si doar asa.....ceea ce cautase cu disperare din totdeauna...dar nu avusese niciodata curajul sa gaseasca...fara inceput....fara sfarsit.....fara bine....fara rau....



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!