poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1950 .



În jurul Vieții… și nu numai (2)
personale [ ]
Gânduri vechi și noi

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Amic ]

2012-03-09  |     | 



* Curcubeul este drapelul Terrei, simbol al legământului dintre Cer și Pământ, arborat periodic de Dumnezeu spre aducere-aminte.
* Biblia - ghid care scoate sufletele rătăcite din întuneric spre Lumină.
* Ateii au strămoși - trăiesc în... junglă.
* Literatura - tezaurul spiritual al Omenirii.
* Limba se curăță de arhaisme ca bradul de acele... uscate.
* Nu-i canibal… mâncă litere.
* Când am rămas fără dumnezei, ne-am pomenit cu dracii... la conducere.
* Carul Globalizării stă pe loc, deoarece mafi(h)oții i-au furat... roțile.
* Când își rezolvă problemele personale, politicienii gândesc cu capul, iar când vine vorba de nevoile poporului – cu dosul.
* Deși zeița Fortuna le pune oamenilor drept obstacol aceeași greblă, Istoria se repetă din generație în generație, deoarece sfaturile înțelepților totalmente sunt ignorate.
* Cel mai strașnic vampir – Războiul.
* În orice om sălășluiește îngerul și diavolul, binele și răul. Din motivul că nu fiecare își poate stăpâni fiara din el la mânie, nu-i în stare s-o pună la punct, de aceea într-un suflet prevalează bunătatea, iar în altul – răutatea.
* Ca să fii mereu lucid, mătură din scăfârlie gândurile negre sau schimbă canalul negativ cu cel pozitiv.
* Adevărul are o față, iar Minciuna – mai multe... măști.
* Minciuna (neadevărul) stă cu regele la masă, iar Adevărul - la colț de stradă, cerșind... dreptate.
* Viața conjugală, căsătoria e aidoma unui car la care sunt înjugați soțul și soția. Dar sunt și familii unde unul trage, iar celălalt din urmă îl mână cu biciușca...
* Femeia - o ecuație cu mai multe necunoscute, pe care n-o poate rezolva nici… dracu.
* Legea Junglei: dacă ai forță, mintea, deseori, e în plus.
* Copiii îmbătrânesc părinții, dar întineresc buneii.
* Împreună cu omul drag – Raiul oriunde.
* Viața ca roua dimineții - repede se evaporă. A fost și nu-i.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!