poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 916 .



Mecanic
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [2tweety ]

2011-12-09  |     | 



M-am trezit de dimineaa cu un minut inainte ca ceasul sa sune.
Ce ciudat! In corpul meu imprim fara sa vreau strictetea rutinei si punctualitatea programului.
Pentru o fractiune de secunda chiar, am crezut ca sunt o bomba cu ceas si parca auzeam ticaind in ureche prevestirea dezastrului, cand toata incarcatura inmagazinata in mine, va exploda si va distruge totul.Mintea mi s-a blocat la ultimul tablou al acestei idei. In fata ochilor am vazut linistea deplina ce contrasta puternic cu consecintele dezastruoase ale exploziei si mi-am dat seama ca, asa cum de multe ori se intampla, lucrurile au luat o intorsatura neprevazuta: cauzele s-au schimbat si intocmai lor s-au schimbat si efectele.
Nu mai era explozie, era implozie, iar linistea de afara era de fapt linistea care ar fi trebuit sa dainuie inauntrul meu, sa elibereze, proiectand catastrofa cat mai departe de mine.
M-am ridicat din pat. Dupa linistea noptii, freamatul si glasurile trecatorilor ma agasau teribil iar lumina parca prea multa, imi parea atat de falsa, atat de sintetica, invadata de intuneric.
Am tras storurile in jos si intunericul din camera s-a contopit cu intunericul din mine fortand o forta. Cu cateva secunde inainte, privind in jurul meu mi-am dat seama ca eram inconjurata de multe lucruri inutile. Nu aveam nevoie de nimic din tot ce era acolo.
Acum, cu ochii inchisi si capul in maini incepeam sa pipai marginile golului fara sa pot sa apreciez dimensiunile si adancimea.
Simteam zimtii ascutiti, suprafete ciuruite , roase de neliniste si de o lipsa neidetificata.
Deodata insa, mi-am dat seama ca nu am timp pentru asa ceva. Orice minut pierdut in gandurile mele imi putea da peste cap intreg programul.
Apoi m-am gandit sa imi iau liber o zi... O singura zi. Numai eu cu gandurile mele!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!