poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1072 .



Gânduri(XXIV)
personale [ ]
aforisme

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2011-11-19  |     | 



. Tăcerea, purtătorul meu de cuvânt.

. Suntem aceiași oameni ca în epoca de piatră, doar confortul interior ni s-a îmbunătățit: am devenit mai nesimțitori.

. Câinele-de-lângă-tine latră, câinele-din-tine mușcă.

. Dacă vrei să triumfi, învață să te lași învins.

. Avem o viață privată de care știe o întreagă lume și care, de cele mai multe ori, ne îngroapă, și avem o viață socială de care știe puțină lume și care ne înalță.

. Moșie fără hotar este prostia.

. Când te plictisesc ceilalți, viețuiești în universul tău; când ajungi să te plictisești tu însuți, ești mort chiar și în universul tău.

. Libertatea se evaluează în grade de dependență; nu te naști cu ea, ci o câștigi prin tine și de la tine.

. Încrederea în oameni o capeți începând cu tine însuți.

. Libertatea e o pasăre cu o aripă frântă.

. Putem uita în viață multe, însă niciodată dorințele neîmplinite.

. Ajuns undeva, nu înseamnă ajuns la destinație.

. Noi suntem cei care luptăm pentru voi împotriva voastră.

. Omul înfumurat e ca un horn înfundat.

. Poziția socială nu atestă valoarea omului, îi face însă prețul de piață.

. Pentru cei aleși, misiunea lor pe pământ se încheie înainte de a se fi născut.

. Libertatea n-o poți captura și nici încătușa; își schimbă mereu chipul și adresa.

. Unora le priește și când sunt mieroși în interes personal și când sunt violenți în slujba altora.

. Dacă taci și îți vezi de treabă, nu ești bun de nimic; dacă urli și dai cu pietre capeți statut de om respectabil.

. Reclama imposturii face mai mult decât modestia virtuții.

. O zi pierdută e o zi în care n-ai făcut mult mai mult.

. Și la îngeri, tot din complexul de inferioritate se manifestă agresivitatea.

. Numai acela care a cunoscut suferința prin boală poate deveni bun, tolerant, înțelept; mai rar, tămăduitorul.

. Când cad de la Putere toți pozează în victime și așteaptă nerăbdători ziua răzbunării.

. Setea de putere ca și setea de apă; excesul de putere, ca seceta cruntă.

. Cât de mulți, proștii au o menire: să-i facă pe cei mai mulți să se creadă inteligenți.

. Noi suntem clipa; prostia, eternul.

. Îndreptățite elogii ne aducem, mai ales de față cu noi înșine.

. Scopul: fructul la care nu ajunge prostul.

. Inteligenți inconsecvenți s-au mai văzut, proști inconsecvenți, nu.

. Visul ne oferă ceea ce realitatea ne refuză: lucruri pe care niciodată nu ni le-am imaginat ca fiind frumoase.

. Prostul: eruditul plin de sine.

. Toți pier politic pe limba lor de ticăloși.

. Când ajuți pe cineva, preiei asupra ta din suferința aceluia ; și tot așa până ajungi un morman de suferințe și ai nevoie să fii la rândul tău ajutat; viața, jocul de-a suferința.

. Prostia are ochi buni, nu și pentru sine.

. Un spermatozoid greu găsește drum de a ajunge om, pe când un om are drum liber să ajungă neom.

. Boli comune oamenilor și animalelor politice: râie, jigodie, gripă aviară, gripă porcină, tuse măgărească, turbare...

. În noroiul moral se murdăresc proștii și se spală deștepții.

. Nu există moraliști, ci oameni care vorbesc ceea ce trebuie sau ceea ce nu trebuie.

. Tehnologia și progresul: cazmaua și lopata cu care ne îngropăm de vii.

. Prostia nu cunoaște eșecul.

. Când prostia urlă de durere, până și SMURD-ul îi vine în ajutor.






.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!