poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1043 .



Dragoste...
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ioana6j ]

2011-10-21  |     | 



Bună dimineața, dragoste!
Deja buzele mele au luat forma numelui tău... Dragoste nu mai e doar un alint, un cuvânt...; e o stare, o certitudine, un om... O suită de expresii, de emoții, gânduri și amintiri întrupate într-o singură persoană. Tot ceea ce am crezut vreodată că a fost dragoste, nu a fost, de fapt, decât un început, o părere... Îmi dau seama astăzi că dragostea nu e aceea care te ține captiv, dependent, ci aceea care te lasă liber, liber să fii tu însuți, să speri, să visezi, să spui tot ce vrei și ce gândești, atunci când vrei, să fii nerăbdător și să aștepți, să fii cald, dar și rece, iubitor și distant, să ierți și să greșești, fără să fie nevoie să îți ceri iertare... Dragostea nu e aceea care îți stăruie în minte, sau aceea care te face să arzi, ci aceea care te face mai bun, mai frumos, e sentimentul care e însăși ființa ta îmbunătățită, care îți pătrunde în piele, în inimă, în gând, în fiecare fibră, în fiecare amintire,orice vis și orice speranță. E parte din tine într-atât încât știi că a fost mereu acolo, dar îi lipsea "obiectul" dragostei, îi lipsea sufletul, motorul, îi lipseau rădăcinile cu care să se hrănească.
E greu de spus cum se manifestă și ce înseamnă. E un cumul de senzații, de emoții, de gânduri... E dragostea pură a copilului mic pentru un tată întrezărit în treacăt între orele de muncă, îndelung așteptat, admirat și respectat. Tatăl care te cuprinde ocrotitor, dându-ți impresia că brațele lui te vor apăra mereu de tot ce e rău în lumea asta prea mare pentru tine. E dragostea pentru mama ce îți aduce pacea și liniștea, și la pieptul căreia somnul cu vise și povești se ivește neîntârziat. E emoția sfioasă a celui dintâi sărut, al strângerilor ușoare de mână și al genunchilor loviți, întâmplător, pe sub bancă. E dorința aprinsă a tânărului ca un început de primăvară, iubirea carnală, rapidă, intensă... E dragostea ocrotitoare a mamei pentru copilul mult iubit, copilul perfect, idolul ei adorat. E dragostea matură, răbdătoare și calmă, cu gânduri limpezi și pace în suflet, cu adorări mute și respectuoase pentru cel ce te însoțește pe lungul drum al vieții.
E atâta dragoste... Și, pentru mine, toată există si toată o simt, acum și aici,într-o singură mare emoție, un unic sentiment uriaș, copleșitor și atât de adânc implantat în mine, încât aparține întregii mele ființe. E iubirea mea pentru tine... Căci numele tău e dragoste....

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!