poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1137 .



Te iubesc...
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ioana6j ]

2011-07-16  |     | 



Il était écrit dans ma palme...După atâția ani încă răsuna în mintea mea replica de atunci, cu aceeași intensitate și cu același înțeles ca și acum 8 ani...
A fost scris în palma mea...că te voi iubi. Nu știu de unde ai venit,de ce acum, de ce așa, sau ce destin te-a adus în viața mea. Nu știu cum aș putea să descriu iubirea sau să îi caut motive...iubirea e ceva ce simți pur și simplu, fără să știi, fără să vrei și nu are nici o rațiune. Deci cum să îți spun eu pentru ce te iubesc?
Te iubesc pentru totul și pentru nimic, pentru fiecare lucru mărunt pe care îl vad la tine, pentru fiecare cuvânt, pentru fiecare privire, pentru firul invizibil care m-a legat de tine din prima zi in care mi-ai vorbit, chiar și când am vrut să nu fie așa, pentru că m-ai făcut să mă simt dorită de la început, pentru modul în care știi să spui exact ce crezi și ce vrei, pentru felul în care îmi zâmbești, pentru gropița din bărbie, pentru modul în care se potrivește mâna mea în palma ta, pentru cum îți plimbi mâna prin părul meu, pentru că atunci când îmi spui numele îmi doresc să te aud mereu spunându-l, pentru că m-am indrăgostit de vocea ta de prima dată când am auzit-o...
Ești sincer și direct, încrezător și practic, într-un mod în care eu nu voi reuși niciodată să fiu și pentru care te admir.Cu tine totul pare simplu și firesc.
Ești una dintre cele doar două persoane care au reușit vreodată să mă facă să îmi dau seama ce simt și ce vreau doar vorbind și reușești să îmi infrângi orice rezistență doar prin cuvinte.
În brațele tale mă simt liniștită, fericită și în siguranță într-un mod în care nu m-am mai simțit de ani...Și datorită ție mă trezesc zâmbind in fiecare dimineață.
Pentru toate astea și pentru toate lucrurile pe care le simt clipă de clipă,dar nu găsesc cuvinte să le exprim, te iubesc!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!