poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1385 .



Pagina de jurnal în care Arcibald spune că-l doare-n… “ca o”
personale [ ]
– verba volant, scripta manent –

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2011-06-11  |     | 



Arcibald, dragul meu, să-ți pui gura-n lagăr, da’ să nu-i pui lacăt. Nu de alta, dar dacă ne luăm, iar, de ceea ce-ți ziceam despre Dinescu și despre banditul de ÎnStelică Tănase Cel ce Face emisiunea asta strictă (“Pi-Satul”, ori “Pi-Sarea Pământului” (?!), iar nu altceva – din păcate nu am reținut cum se numește emisiunea RealitățiiTV!) și care cică-i și scriitor, și-i și intelectual, și că viața-i a fost dramatică în așa hal încât l-a făcut să fie până și șeful unei case studențești, aia de era încă pe vremurile mai puțin mediatizat/mediatizante de prin viața noastră de studenți români ce-acum suntem tocmai de vârsta lor… – o vom lua de la capul locului.
Ei bine, asta a fost suficient pentru ca Arcibald să-și dea drumul apei morii, spunându-mi că moderatorul, deja celebru (ori ultra-celebru!), pe parcursul emisiunii nu spune decât cele necesare, adică astea stenografiate de mine mai jos, pentru că-n restul timpului lasă loc deschis debitantului Dinescu, așa-ncât să pară că-nstelică doar zvârlind o minge-ntr-un perete, peretele-i va răspunde cu câte o sută de mii de mingiuțe semnate dinescian: “e o centralizare, o descentralizare, e ceva care că; “î”; în italiană franceză și discuție cu lumea făcută pe genunchi; ei da; și face; să!; părerea ta; face că; tu crezi că; era normal, dar nu e; dar nu ce ți se pare că e; ...; eee!; țările ca mai multe țări; da; normal; etiograma; estiograma; și pe; și; pe douămiidoișpe; păi…; ă!; nu vor asta; e clar: e spart; spui tu că i-a chemat la Cotroceni; hai să dialogăm; pentru că; e chiar; e da; da, da’ nu-l cunoaște nimeni, nu-i cunoaște nimeni pe bătuții-n cap; e, uite că a făcut succes; da’ poate că nu s-a săturat; chiar e o impresie?; da, e o arătare de pisică; e logic; avem un horoscop; și revenim imediat; suntem în studio; și de ce crezi că pierdem vremea cu Băsescu; se mai schimbă; băi; da; și; ia; te doare-n ca o”.

M-am blocat după acest “CA O”, numai că Arcibald a ținut morțiș să-mi spună, citând mai departe, cu majuscule: “E prima dată?; E crima orizontului; Păi nu e ca mai acolo; Un sistem nu d-este în orice stat ca să vorbim; Te-am terminat; C-angele merkel insidius; Da’ și chip preș; Nu stăteau un pic; Da; Daă presa-i puternică; E Spartă; Da; Da; Da’ eu nu știu; Care-i viața ta?; Era; Eu nu, nu dar; E; Viață pe hârtie; Dar dacă se suie cu picioarele și nu pleacă în 2014?; Eu nu cred că cum; Înțelegi gestul; Un ofițer a fost salvat; …; Ãăă!; Firesc ar fi gestul; Eu cred că…; Am înțeles pașnic pe nimeni; Asta e; Adică nu poate să schimbe lumea pentru că era scos; Și da, da; A, da, da’ nu se mai ceartă nimeni dacă are așa șansă; Băsescu a fost și primar care să-și afirme o poziție; Dar primarii care tu-i orchestrai; Regina Angliei nu vine niciodată; E un miniment obligatoriu; Un serviciu la guvern; Totuși mi-ai atras; Atenți; Ce mai face Igaș și câte voturi; Îi sucombă pe ăștia; Vine Lăzăroiu; Prin cam în ’89; Să-mbăți de cuvinte; Trebuie să ai spinare dar în campanie electorală față de arcul eficient mai relaxat de încredere, da’ e clar ce poate continua fără el; Politic e cel mai prost; Da-mi spui asta după publicitate; …; Spre-ntotdeauna; Îndreptată întrebarea încadrată în primele cinșpe și șaișpe minute “va discuta” Adrian Năstase; Pleșu numai cu ceva umor abdicând era colo-n politică; Pentru că nevasta lui s-a îmbolnăvit de leucemie pentru că era, da, ministu de externe de da bine, de; Și-ai găsit altă temă cu prietenii de nu mai aveai același “ai luat-o de la-nceput”; Ia spune, tu și Patapievici voiați oarecare d-ale CNSA-sului?; Desigur asta o văd da se-ntâmplă asemenea lucruri când dispar liderii din opoziție; Da’ d-am înțeles da da și d-apăi ce; Nu mai vine da dacă nu-mi mai vine; Băsescu e Președintele vulnerabil; Toată viața așa crede; Se va retrage la anu’; Ambasade la nu crezi; Ã; Da, da’ mie mi se pare că se uită la 2014; Da; Da; Că; Da…”.

Complet ieșit din context, eu “zipând” pe ici și pe colo, i-am mai zis lui Arcibald că a apărut o veste bună pentru părinții copiiilor care, rămași singuri acasă, umblă pe la aparatele vizualizante, sud-coreenii inventând un dispozitiv ce taie imaginea televizorului atunci când survin sunetele „Ooh, ja, schnell!”, „Yes, more, more!” sau alte „strigături” de genul ăsta, specifice filmelor porno, și l-am mai atenționat că s-a terminat cu agresarea femeilor, pentru că o să B.M. cu Hillary Clinton și că la F.M.I. o să mergem numai cu Lagarde Christine.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!